גידול של 60% בפרסום במגזר החרדי באלול

התחומים שהגדילו משמעותית את היקף הפרסום בחודש זה הם רשתות המזון, יצרני המזון, יצרני כלי כסף, יין, חברות הסלולר ובנקים

מבדיקת שוק שנערכה על-ידי המחלקה החרדית במקאן-אריקסון עולה, שבמהלך אלול היה גידול של כ-60% בהיקף הפרסום בעיתונות וברדיו במגזר החרדי.

לדברי יעל רוזנטל, מנהלת המחלקה החרדית במקאן אריקסון, בין התחומים הבולטים שהגדילו משמעותית את היקף הפרסום בחודש אלול הם רשתות המזון, יצרני המזון, יצרני כלי כסף, יין, חברות הסלולר ובנקים.

עוגת הפרסום בחודש זה מתחלקת כ-70% בעיתונות החרדית, כ-18% ברדיו ובאתרי האינטרנט וכ-12% בשילוט, במיוחד שילוט בתחנות האוטובוסים.

מבדיקת השוק עולה עוד, כי במחצית הראשונה של השנה היקף הפרסום במגזר החרדי מוערך בכ-24 מיליון שקל - גידול של כ-25% לעומת התקופה המקבילה ב-2003.