מבדיקת שוק שנערכה על-ידי המחלקה החרדית במקאן-אריקסון עולה, שבמהלך אלול היה גידול של כ-60% בהיקף הפרסום בעיתונות וברדיו במגזר החרדי.
לדברי יעל רוזנטל, מנהלת המחלקה החרדית במקאן אריקסון, בין התחומים הבולטים שהגדילו משמעותית את היקף הפרסום בחודש אלול הם רשתות המזון, יצרני המזון, יצרני כלי כסף, יין, חברות הסלולר ובנקים.
עוגת הפרסום בחודש זה מתחלקת כ-70% בעיתונות החרדית, כ-18% ברדיו ובאתרי האינטרנט וכ-12% בשילוט, במיוחד שילוט בתחנות האוטובוסים.
מבדיקת השוק עולה עוד, כי במחצית הראשונה של השנה היקף הפרסום במגזר החרדי מוערך בכ-24 מיליון שקל - גידול של כ-25% לעומת התקופה המקבילה ב-2003.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.