חברת הכבלים HOT מעלה לאוויר ערוץ סדרות חדש בתשלום, תחת השם Xtra HOT, שיעלה לשידור ב-16 ינואר בערוץ 5 בכבלים. הערוץ, שבו השוקעו על פי דיווחי החברה כ-4 מיליון דולר, מיועד לחובבי טלוויזיה אמריקאית, שכן הוא ייוחד לסדרות רכש שרובן המוחלט מארה"ב. הערוץ ישודר 7 ימים בשבוע ויבוסס על מבנה של רצועות שידור יומיות.
Xtra HOT, בהפקת יסמין TV, יינתן בששת השבועות הראשונים לשידורו ללא תשלום לכל המנויים הדיגיטליים. החל מתחילת מארס ישודר הערוץ במסגרת חבילת הבידור, אך ניתן יהיה לרכוש אותו גם בנפרד במחיר של 13 שקל לחודש.
עמית לוין, סמנכ"ל השיווק והתוכן ב-HOT, אמר היום, כי "בתקופה בה המגמה היא דווקא צמצום מספר ערוצי הנישה, יש כמה ערוצים ספציפיים בהם יש בכוונתנו להתמקד בשנים הקרובות ולהשקיע בהם את מיטב מרצנו וכספנו. ערוץ הסדרות החדש הוא אחד מהם. מבחינתנו מדובר בעוגן - אחד מערוצי הדגל של HOT - ואין לנו ספק שגם הצופים יאמצו אותו כערוץ מרכזי".
בכל ערב בשעה 20:15 ישודר ב-Xtra HOT פרק בסדרת הריאליטי "חיים משוגעים", המתעדת את קורותיהם של שבעה סופרסטארים-לשעבר אשר עוברים להתגורר יחד בבית בלוס אנג'לס. בשעה 22:00 ישודר פרק מהסדרה המרכזית בערב השידורים, כאשר בכל ערב סדרה חדשה אחרת, ובשעה 22:45 תשודר תכנית הלייט נייט של דיוויד לטרמן, בצמוד למועד שידורה בארה"ב. ב-23:30 ישודרו כל ארבע הרצועות היומיות בשידור חוזר. בסופי השבוע ישודרו רצועות שידור מיוחדות, ובהן מיני סדרות ותוכניות ספיישל אשר נחשבות לחביבות המבקרים בארה"ב.
לדברי אלון שטרוזמן, מנהל התוכן של HOT, "ערוץ הסדרות החדש Xtra HOT מאפשר לנו להגדיל באופן משמעותי את כמות ומגוון הרכש המשודר ב-HOT. מופקות היום בעולם סדרות איכותיות רבות שאינן מתאימות בהכרח לערוץ HOT3, ובהחלט מצדיקות פתיחת ערוץ מיוחד. במקביל לערוץ החדש, אנו ממשיכים לחזק את ערוץ HOT3, למצב אותו כערוץ משפחתי עם דגש על סדרות מתמשכות המשודרות מידי יום והפקות מקור ישראליות. כראייה לכך יתווספו לערוץ שתי רצועות יומיות חדשות כבר בחודשים הקרובים".
השקת ערוץ Xtra HOT על ידי הכבלים היא למעשה התשובה לערוץ yesweekend שהושק על ידי הלווין לפני כשלושה חודשים. בניגוד לאקסטרא הוט, הערוץ של הלווין משדר ברציפות בסופי שבוע בלבד, מיום חמישי בשעה 20:00 ועד ליום ראשון לפנות בוקר 03:00. הערוץ כולל תוכניות וסדרות רכש ומקור חדשות במגוון ז`אנרים של דרמה, ריאליטי, קומדיה, לייף סטייל ומיני סדרות.
השקת הערוץ החדש של HOT תלווה בקמפיין פרסום תחת הכותרת "דברים טובים באים בסדרות", באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, בהיקף מדווח של חצי מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.