עלית: קמפיין טלוויזיה לכבוד ההשקה המחודשת של שקיות חטיפי המיני המשפחתיות

היקף הקמפיין, בכיכובה של ג. יפית, הוא למעלה ממיליון שקלים

עלית ממתקים יצאה בקמפיין טלוויזיה לכבוד ההשקה המחודשת של שקיות חטיפי המיני המשפחתיות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן.

היקף הקמפיין, בכיכובה של ג. יפית, הוא למעלה ממיליון שקלים.

ההשקה המחודשת של שקיות חטיפי המיני המשפחתיות כוללת שקיות ב-3 גדלים: שקיות קטנות (140 גרם), שקיות בינוניות (240 גרם), ושקיות חיסכון גדולות (490 גרם בממוצע).

חברת עלית מובילה את קטגוריית שקיות חטיפי המיני המשפחתיות עם נתח שוק של 88%.