עלית ממתקים יצאה בקמפיין טלוויזיה לכבוד ההשקה המחודשת של שקיות חטיפי המיני המשפחתיות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן.
היקף הקמפיין, בכיכובה של ג. יפית, הוא למעלה ממיליון שקלים.
ההשקה המחודשת של שקיות חטיפי המיני המשפחתיות כוללת שקיות ב-3 גדלים: שקיות קטנות (140 גרם), שקיות בינוניות (240 גרם), ושקיות חיסכון גדולות (490 גרם בממוצע).
חברת עלית מובילה את קטגוריית שקיות חטיפי המיני המשפחתיות עם נתח שוק של 88%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.