יריית הפתיחה לקמפיין ההשקה של
פרטנר-אורנג' 
לשירותי הדור השלישי, תינתן בתאריך ה-30 בנובמבר דווקא בקמפיין אינטרנט, שיקדים את הקמפיין העתידי באמצעי תקשורת אחרים. ל"גלובס" נודע כי לצורך הקמפיין "השתלטה" פרטנר למשך שלושה ימים על הפרסום במספר אתרים מובילים באינטרנט, ביניהם וואלה, YNET, תפוז, נענע ואנרג'י.
על ההכנות למהלך ניתן ללמוד ממייל שהוציא לאחרונה האתר וואלה אל כל חברות האינטראקטיב, בו הוא מודיע להם כי בתאריכים ה-30 לנובמבר עד הראשון לדצמבר לא ניתן יהיה לפרסם באתר.
מילים דומים או הודעות טלפוניות קיבלו החברות גם מנציגי האתרים YNET, תפוז, נענע ואנרג'י. אף אחד מהאתרים לא נקב בשמו של הלקוח הסודי. גם במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, המטפל בתקציב ההשקה של שירותי הדור השלישי, ניסו ליצור "פעולת הסחה" שתסיט את תשומת הלב מפרטנר ותיצור "באזז" כאילו מדובר בלקוח אחר של המשרד.
עד עתה פרטנר היא חברת הסלולר היחידה מבין שלוש החברות שלא השיקה רשמית את שירותי הדור השלישי, פרטנר דחתה את הקמפיין התקשורתי שלה עד שתהיה ערוכה לגמרי מבחינת היכולת לספק מכשירים ולתת שירותים.
בחברות האינטראקטיב העריכו היום כי מדובר במהלך בו יושקעו תוך שלושה ימים כ-200 אלף דולר, סכום עצום הן יחסית לזמן הקצר של שלושה ימים והן יחסית להיקפי קמפיינים באינטרנט. בחברות האינטראקטיב אף הובעה תרעומת קשה על האופן בה מתנהלים האתרים אל מול המפרסמים האחרים. "העבודה באינטרנט מספקת הרבה פעמים לידים לעבודה של חברות מסחריות והאתרים פשוט תקעו קמפיינים באמצע", אומר היום בכיר בחברת אינטראקטיב.
צחי שטיין, מנכ"ל חברת יורוD4 מקבוצת יורו ישראל, קובל על כך שהודעה רשמית לגבי המתרחש עדיין לא התקבלה מכל האתרים המעורבים. הוא עצמו קיבל הודעות לא רשמיות מתפוז ואנרג'י. "לא הגיוני ולא מקובלת הדרך בה הדברים מתנהלים", הוא אומר, "כרגע מדובר בחרושת שמועות, גם חברות האינטראקטיב המובילות לא יודעו מה קורה ולא יכולות ליידע את הלקוחות שנמצאים באוויר בזמן הזה ולהיערך. זאת פגיעה באינטרסים ששמים את מיטב כספם באינטרנט מתוך אמונה באותם אתרים".
מאתר YNET נמסר בתגובה כי "הפעילות הפרסומית מתנהלת כרגיל ואין אנו נוהגים למסור פרטים על עסקאות מסחריות עם לקוחותינו". שאולי אלימלך מאתר אנרג'י אישר כי מדובר בפעולה מהפכנית באינטרנט, ואמר כי "נתבקשנו למכור את שטחי הפרסום לשלושה ימים, זה לא בא על חשבון המפרסמים הגדולים, רק על חשבון שאר הפרסום של מפרסמים לא קבועים".
דובר פרטנר מסר בתגובה: "איננו נוהגים לפרט את תוכניות הפרסום שלנו".
צפו בגלובס TV בראיון עם רן ישראלי מכלל פיננסים בטוחה, על תעריפי הקישוריות, מניית פרטנר, ענף הסלולר והצרכניםץ
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.