עוד עזיבה משמעותית ב"ידיעות אחרונות": מנכ"ל הקבוצה ציון פרץ פורש

בשבועות הקרובים פרץ יסיים את תפקידו ויעבור לכהן כיו"ר חברת בר הפצה • ענבל סימנטוב-חביב, המשנה למנכ"ל, תקודם למנכ"לית קבוצת "ידיעות אחרונות" במקומו

ציון פרץ / צילום: יח''צ
ציון פרץ / צילום: יח''צ

בקבוצת "ידיעות אחרונות" הודיעו כי מנכ"ל הקבוצה, ציון פרץ, הודיע על פרישה מתפקידו. הקבוצה מתמודדת בימים אלה עם מאבקים קשים מול ועד העובדים על רקע תוכנית קיצוצים של כמה עשרות עובדים. 

פרץ הוא לא היחיד שעזב בתקופה האחרונה: עוד עזבו מנכ"ל ynet ברק קלמנוביץ, רכזת הכתבים שרון ליס, עורך "ידיעות אחרונות" נטע ליבנה ועוד.

בלעדי | מתקרבים להשקה: ערוץ i24NEWS בעברית ישקיע 4 מיליון שקל בפרסום
שברה את שיא הרייטינג של התאגיד: כמה ישראלים צפו בביצוע של עדן גולן באירוויזיון?

ענבל סימנטוב-חביב, המשנה למנכ"ל, תקודם למנכ"לית קבוצת "ידיעות אחרונות" במקום פרץ. בעבר היא כיהנה כסמנכ"לית האסטרטגיה של הקבוצה וכראש מטה המו"ל. 

במייל שנשלח לעובדים, נכתב כי "דירקטוריון הקבוצה שמח לבשר על מינויה של ענבל סימנטוב-חביב (44) לתפקיד מנכ"לית קבוצת 'ידיעות אחרונות'. במשך 19 שנותיה בקבוצה מילאה ענבל שורה של תפקידי ניהול, האחרון שבהם - המשנה למנכ"ל הקבוצה. מינוי זה מצטרף לרשימה ארוכה של נשים הממלאות תפקידים בכירים בקבוצה. נאחל לענבל הצלחה בתפקידה החדש".  

ענבל סימנטוב-חביב / צילום: יובל חן
 ענבל סימנטוב-חביב / צילום: יובל חן

"בית חם"  

על-פי ההודעה, בשבועות הקרובים פרץ יסיים את תפקידו ויעבור לכהן כיו"ר חברת בר הפצה, לצידו של הבעלים עידו ברגמן. בהודעה נכתב כי "פרץ ימלא את מקומו של אבשלום הרן ז"ל, יו"ר בר הפצה לשעבר וחבר קיבוץ בארי, אשר נרצח בטבח של ה-7 באוקטובר".

פרץ (58) שימש כמנכ"ל קבוצת "ידיעות אחרונות" בארבע השנים האחרונות, וזאת לאחר 30 שנה בשורת תפקידים בכירים. הוא החל את דרכו בקבוצה ברשת המקומונים, ומשם התקדם לתפקיד המשנה למנכ"ל. לאחר מכן שימש כמשנה למנכ"ל ערוץ 10 ואז גם ברשת 13, ובשנת 2020 חזר לקבוצת "ידיעות אחרונות" כמנכ"ל.

פרץ מסר אתמול (ג') כי "'ידיעות אחרונות' היה לי בית חם במשך עשרות שנים. חוויתי במקום אתגרים רבים, לא מעט הצלחות, אבל בעיקר זכיתי לעבוד לצידם של אנשים מעולים, מוכשרים ומסורים, אשר טובת הקבוצה, טובת החברים וטובת המדינה עומדת לנגד עיניהם תמיד. אני משאיר קבוצה איתנה כלכלית, ואני בטוח כי התהליכים שהובלנו בהנהלה בשנים האחרונות יסללו את הדרך לשנים של יציבות וצמיחה".