ערוץ i24news | בלעדי

מתקרבים להשקה: ערוץ i24NEWS בעברית ישקיע 4 מיליון שקל בפרסום

ערוץ החדשות החדש i24NEWS בעברית בחר במשרד הפרסום FCB TLV & atomi מקבוצת IPG להוביל את קמפיין העלייה לאוויר • בשלב הראשון הקמפיין כולל שלטי חוצות ודיגיטל, ובהמשך יעלה פרסום גם בטלוויזיה - אם כי לא בערוצי הברודקאסט

פרנק מלול, מנכ''ל ערוץ i24NEWS / צילום: גדעון מרקוביץ
פרנק מלול, מנכ''ל ערוץ i24NEWS / צילום: גדעון מרקוביץ

מתקרבים להשקה: ערוץ החדשות החדש i24NEWS בעברית בחר במשרד הפרסום FCB TLV & atomi מקבוצת IPG הבינלאומית להוביל את קמפיין העלייה לאוויר. בראש המשרד עומד המנכ"ל דודי שמעוני, והיקף התקציב עומד לפי הערכות על 4 מיליון שקל. 

בין התקציבים שבהם מטפל המשרד נמנים ויליפוד, HP, בוש, שארפ, פייזר, סמסונג, גרג ועוד. 

החוק עוד לא מאפשר לשדר, זה הפתרון שמצאו ב-i24NEWS
"שליחות חדשה": צבי יחזקאלי עוזב את רשת 13 ומצטרף ל-i24NEWS

בשלב הראשון, שהחל היום (ד'), הקמפיין כולל שלטי חוצות ברחבי הארץ ודיגיטל. בשלב השני יעלה הקמפיין גם בטלוויזיה - אם כי לא בערוצי הברודקאסט, אלא בערוצים שונים של ספקיות התוכן שבהן הערוץ יהיה זמין.

לפני כחודשיים העריכו גורמים בערוץ בשיחה עם גלובס כי "השוק הולך לכיוון צפייה ב-OTT, ואנחנו מאמינים שעד סוף שנת 2024 נגיע לכ-80% מהשוק, ותוך כשנתיים ל-100%".

ערוץ i24NEWS בעברית הוא חלק מרשת ערוצי חדשות בינלאומיים המשדרים גם באנגלית, בצרפתית ובערבית, שהושקה ב-2013 ומתמקדת באירועים חדשותיים בישראל, במזרח התיכון ובעולם. גם הערוץ החדש צפוי לשדר חדשות ואקטואליה 24 שעות ביממה, במשך כל ימות השבוע.

הרשת נמצאת בשליטת פטריק דרהי, מבעלי השליטה בחברת הוט. בתפקיד המנכ"ל מכהן פרנק מלול, ומנהל הערוץ בעברית הוא ישראל טויטו (לשעבר מנכ"ל חדשות 13). בין העיתונאים שגייס הערוץ עד כה נמנים מירי מיכאלי שתגיש את המהדורה המרכזית, צבי יחזקאלי שישמש כפרשן בכיר ומגיש תוכנית מרכזית, אורן וייגנפלד שיגיש את מהדורת מוצ"ש, ניב גלבוע, נדב אלימלך (כתב פוליטי), דור כהן (כתב צבאי), לי עייש (כתבת משטרה ופלילים) ועוד.

בנוסף, חגי גולן ישמש כפרשן כלכלי, וד"ר יונתן ווגמן כפרשן הבריאות. לאחרונה בוצעו מספר מינויים חדשים גם במחלקת המדיה ובמחלקה המסחרית, שהבכיר מביניהם הוא סמנכ"ל מכירות ומרקטינג לכל ערוצי i24NEWS, מיכאל חג'ג'.

לדברי שמעוני מ-FCB TLV, "אנו גאים להיות שותפים מקצועיים להשקת ערוץ החדשות הראשון והייחודי בישראל, ולמיצובו המרכזי הראוי במפת התקשורת".