גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

Fruit of the Loom

עוד כתבות

משרד הפרסום פוליטי יטפל בתקציב של רשת האופנה פרופר

‎‎רשת האופנה פרופר היא יבואנית המותגים האמריקנים "פרוט אוף דה לום", "ראסל אתלטיק" ובעלת מותג הבית "פרופר" ■ תקציב הפרסום של הרשת נאמד בכמיליון שקל

המותג Fruit of the Loom פותח 2 סניפים חדשים בהשקעה של 700 אלף שקל

הסניפים ייפתחו במרכז שוסטר ברמת-אביב וברעננה ■ בנוסף לסניפים החדשים נפתחו לאחרונה סניפים של המותג ברמת-השרון וברמת-גן