גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

TBWA digital

עוד כתבות

לפני כולם יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של מכללת אחווה

‎התקציב הוא בהיקף של 4 מיליון שקל ■ במכרז הושם דגש על פעילות דיגיטלית

TBWA דיגיטל זכה בתקציב האינטראקטיב של טוטו-ווינר

על התקציב, בהיקף 4 מיליון שקל‏, התמודדו גם מקאן-אריקסון, אידיאולוג'יק ו-‏y&r‏ אינטראקטיב‏

ניר ברון מונה לתפקיד מנכ"ל TBWA דיגיטל

ישמש גם כסמנכ"ל הדיגיטל של משרד הפרסום יהושע TBWA ■ רמי יהושע: מינויו מחזק את היכולות האסטרטגיות של המשרד

מינויים חדשים ב-TBWA Digital ובבאומן-בר-ריבנאי

ערן שיאון ישמש כמנכ"ל TBWA Digital, ודניאל וייסמן ישמש כמנהל האסטרטגיה של באומן-בר-ריבנאי

דרורי-שלומי, פוגל ו-TBWA דיגיטל מתמודדים על תקציב מיסטר זול

תקציב הפרסום של הרשת מקבוצת קו-אופ ישראל צפוי לעמוד בשנת 2010 על 7 מיליון שקל

רמי יהושע רוכש את מלוא המניות של TBWA DIGITAL

ירכוש מהשותפים גיא וירון מור את 49% המניות שבידיהם - ויהפוך לבעלים היחיד של חברת האינטראקטיב

TBWA Digital קיבלה את תקציבי הפרסום הדיגיטלי של מכללת ר"ג ו"בית מניב ישראל"

היקף שני התקציבים עומד על כ-9.5 מליון שקל ; "בית מניב ישראל" הינה חברה כלכלית בה שותפים בנק דיסקונט ובכירים בעולם הפיננסי