פרסום OFFLINE 1. פרטנר - 413,042 דולר
פרטנר בולטת עם פרסום לשירותי התקשורת הביתית, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.
2. סופר-פארם - 396,093 דולר
סופר-פארם מפרסמת שלל מבצעי HAPPY SALE, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
3. סלקום - 271,267 דולר
סלקום שלישית בטבלה עם קמפיין "הנוקיה שהכי מתאימה לך" במסיבת הפתעה, באמצעות גיתם BBDO.
4. שופרסל - 240,757 דולר
שופרסל מזמינה את הקונים בסניפיה להרכיב חבילות לחיילים, באמצעות גיתם BBDO.
5. בזק - 201,462 דולר
בזק מפרסמת חבילה של קו טלפון, אינטרנט ורשת אלחוטית, באמצעות אדלר-חומסקי.
פרסום ONLINE
1. נטוויז'ן 013 - 74,190 דולר
נטוויז'ן 013 בקמפיין טיזרים, באמצעות גיתם BBDO.
2. HOT - כ-62,354 דולר
HOT בקמפיין ללוח השידורים החדש בערוץ HOT3, באמצעות גורני אינטראקטיב.
3. זוגלובק - 58,588 דולר
זוגלובק בקמפיין ONLINE לכפר הפסטרמיסטים, באמצעות מקאן דיגיטל.
4. עזר מציון - 50,127 דולר
עמותת עזר מציון בקמפיין למבצע ההתרמה של מח עצם, באמצעות i&M.
5. כלל פיננסים - 49,070 דולר
כלל פיננסים FOREX בקמפיין לשירותים מהבית, באמצעות d-say interactive.
* הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.