תקציב הפרסום של סימנס מכשירי חשמל עובר למשרד הפרסום בריקמן
היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה מהלך העברת התקציב נעשה במסגרת כוונת סימנס להשיק בארץ קונספט חדש של מוצרים מתקדמים למטבח ולהיכנס לנתח שוק משמעותי בתחום מוצרי האפייה והבישול
פורסם בתאריך: 18.03.2009, 12:00
מאת: שירות גלובס
תקציב הפרסום של סימנס מכשירי חשמל ינוהל על-ידי משרד הפרסום בריקמן. היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה.
מהלך העברת התקציב נעשה במסגרת כוונתה של סימנס להשיק בארץ קונספט חדש של מוצרים מתקדמים למטבח ולהיכנס לנתח שוק משמעותי בתחום מוצרי האפייה והבישול.