ליאל דניר תוביל קמפיין לרשת ההנעלה GOYA תמורת סכום מדווח של 120 אלף שקל
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום לינדה כהן בהיקף של כ-300 אלף דולר רשת GOYA, המונה 5 סניפים, צפויה לפתוח בשנה הקרובה 3 חנויות נוספות
פורסם בתאריך: 24.03.2009, 12:00
מאת: שירות גלובס
הדוגמנית-שחקנית ליאל דניר נבחרה כפרזנטורית של רשת ההנעלה GOYA תמורת הקמפיין קיבלה דניר סכום מדווח של 120 אלף שקל.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום לינדה כהן בהיקף של כ-300 אלף דולר. רשת GOYA נמצאת בבעלותו מאיר דניאל והיא מונה 5 סניפים. בשנה הקרובה היא צפויה לפתוח 3 חנויות נוספות.