גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

עוזר אישי ב-100 דולר: מגוון שירותים עד הבית לאנשים עסוקים במיוחד

כתבת "גזור ושמור" לאנשים עסוקים: "גלובס" אסף מגוון ספקי שירותים שחוסכים זמן תמורת כסף ויגיעו עם השירות שלהם עד הבית - מטיפול כינים לילדים ועד לסידור הקניות מהסופר במקרר

מטפלים בכם

הקליניקה של "ראש נקי", המתמחה בסילוק כינים וביצים מראשי המתגרדים, ממוקמת בירושלים (ובקרוב גם ברעננה), ומעניקה שירות חפיפה-סירוק גם בבית באמצעות חומרים טבעיים. מה כולל הטיפול? חפיפה, סירוק וטיפול ידני במידת הצורך. הטיפול הוא חד-פעמי ולמטופל יישאר מסרק ייחודי ותמיסה לטיפול מניעתי. איך מושיבים את הילדים בסבלנות לאורך הטיפול? מול מסך הטלוויזיה. מחיר: 200 שקל לשעה. טיפול סטנדרטי אורך כשעתיים עד 3 שעות (כ-600 שקל). תוספת נסיעות לטיפול המרוחק מאזור ירושלים: 200 שקל לאזור תל-אביב, 350 שקל לחיפה. www.roshnakki.co.il.

גם טיפת חלב יכולה להגיע עד הבית: המרכז לרופאת ילדים MAMAY מציע את שירות "טיפל'ה", מעקב לתינוק, תמיכה והכוונה בבית. מחיר: 450 שקל. (www.mamay.co.il).

מבוטחי כללית מושלם יכולים להביא את המעבדה הביתה: אחות מוסמכת תגיע אליכם לביצוע בדיקות דם, סוכר וכדומה. מחיר: 45 שקל.

שירלי בר, תזונאית טבעית מציעה סדנאות בריאות בבית, המבוססות על שיטת ה-RAW FOOD (מזון ללא בישול) ב-250 שקל. דיאטה עד הבית בשיטת אסף אשכנזי הדוגלת בשינוי בהרגלי אכילה, ב-150 שקל לפגישה שבועית הנמשכת חצי שעה, ועוד.

מטפלים ומאמנים אישיים ימתחו לכם את השרירים בסלון: יואל אהרוני מציע טיפולי שיאצו ועיסוי (200 שקל ל-60 דקות), טיפולים אלטרנטיביים מציעה גם עלמה סובול המתמקדת בעיסוי ותנועה בהתאמה אישית, 250 שקל באזור תל-אביב, ואימוני פילאטיס או יוגה ב-150 שקל לשעה ו-200 שקל לשעתיים.

גם איב איילין, מדריך פילאטיס מציע סוגי אימונים לפי צרכים אישיים ב-130-160 שקל לטיפול. מאמני רשת גרייט שייפ יגיעו עד הבית בעבור 225 שקל, ולמדוושים הפוטנציאליים מוצעים שיעורי אופניים מהבית לילדים ולהורים על-ידי שפי שמחון. 150 שקל ל-45 דקות שיעור.

הצלחתם לרדת במשקל? כעת תוכלו להזמין יועצת סטיילינג, לדוגמה נועה קייסמן שתשדרג את ה"לוק" עם התאמת צבעים, גזרות ואביזרים בעבור 800 שקל (ל-3 שעות).

מטפלים ברכב

התעסקות עם סידורי הרכב היא "תיק" שרובנו ישמחו "להפיל" על מישהו אחר:

מוטורולה מציעה שירות לבדיקת מיגון הרכב (עבור ביטוח הרכב). הבדיקות מאושרות על-ידי חברות כלל, הראל וביטוח ישיר ומתבצעות על-ידי מתקינים מוסמכים ברחבי הארץ. מחיר: 40 שקל.

גם שגריר מציעה בדיקות מיגון (ב-50 שקל, חינם למנויים) לצד הסעת הרכב למוסך. מ"הילוך שישי" יבואו לקחת את המכונית לטיפול (במרכזי הרשת) או לבדיקת רישוי תמורת 150 שקל, שירות שמרבית המוסכים הפרטיים יעניקו במחיר דומה.

מחזיקי רכבי הליסינג ייהנו לרוב משירותים עד הבית, ולרוכשי המכוניות הפרטיות - צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי, סקודה ופולקסווגן מציעה שירות הסעת המכונית לטיפול או לבדיקת רישוי ב-130-200 שקל (בהתאם לאזור המגורים) וקרסו, יבואנית רנו וניסאן, מציעה את אותו שירות אולם ללא תשלום, מה שנפוץ בד"כ בנישת רכבי הפרימיום: וולוו, יגואר וכדומה.

מטפלים בבלגן

כמה כיף שמישהו יבוא ויסדר את כל הבלגן בניירת, בארון הבגדים, במטבח ובמגרות הקוסמטיקה. רונית גור, מ"ד"ר סדר" מדגישה שהמטרה היא לא לעשות סדר, למרות שזוהי התוצאה המתקבלת: "המטרה היא ליצור ניהול נכון ותפעול פרקטי לאורך זמן תוך דגש על יעילות וחסכון בזמן ובכסף".

ניתן להתמקד בסידור המטבח, המזווה, סידור תמונות באלבום, סידור הארונות וערימות הניירת, באמצעות יצירת שיטת תיוק נוחה המותאמת אישית. "אנחנו מייעצים מה לשמור, לכמה זמן ואיך לתייק, תוך נהלים כתובים ומסודרים מתוך מגוון פתרונות". המחיר: 80-140 שקל לשעת עבודה. פגישת היכרות ללא תשלום.

מטפלים בשופינג

חפצים בתכשיט חדש? גם בעבור הפינוק הזה לא תצטרכו לצאת מהבית, וחברות התכשיטים ישמחו להציע את מרכולתם אצלכם בסלון - במיוחד אם אתם מוגדרים כ"לקוחות פרימיום": JB תכשיטים יציגו ללקוח פריטים בהתאם "להיכרות אישית". גם נציג כרונוטיים יגיע עם פריטים חדשים ופריטי אספנות לפי דרישה, ללא התחייבות.

בנישת העיצוב כמעט כל חנות או סטודיו ישלחו מעצב אליכם הביתה, להתאמה, ייעוץ ומדידות - ללא תשלום, אם כי בסופו של תהליך סביר להניח שגם תיקנו משהו. מווילונות (אביזר סנטר), מטבחים (DO IT), פריטי עיצוב (LOOK DEKO), מערכות שינה (הולנדיה) ריהוט (שבלול-קניון העץ) ועוד.

גם להתאמת מוצרי אלקטרוניקה בשיחת טלפון תקבלו יועץ עד הבית, לדוגמה פיוניר שתשגר מסך טלוויזיה בהתאם לגודל הנדרש לשם ייעוץ והכוונה.

מטפלים ברעב

שפים פרטיים יגיעו לבשל בבית: השף פבל קפלן מציע ארוחות בסגנון אירופאי או מטבח פיוז'ן גם בבישול משותף עם הסועדים. הארוחה מותאמת לפי דרישה ומחירה משתנה בהתאם, לדוגמה ארוחה מלאה ל-5 אורחים מ-250 שקל לאדם. השף אבישי סייג (מחברת "אגס") מבשל ארוחות בבית לפי דרישה, כולל הגשת והדחת כלים, מ-300 שקל לאדם. בתחום האלכוהול, מציעה חברת "הכול מאלכוהול" סדנאות ביתיות בנושאים שישמחו לבב אנוש (80-120 שקל למשתתף), יקבי רקנאטי מציעים הדרכה ביתית וטעימות ב-70 שקל לאדם.

מטפלים בתיקונים

במסגרת ההבנה כי הצרכן הישראלי דורש שירות ברמה בינלאומית, לא מעט חברות מציעות שירות תיקונים עד ומהבית - חלקן בחינם וחלקן בתשלום: כרונוטיים שאוספת מהבית שעונים לתיקון ומחזירה, "פופיק", יבואנית פג פרגו שמציעה שירות וי.איי.פי הכולל לקיחה והחזרת עגלות לתיקון (נדגיש כי אם מדובר בטיולון שעלה "רק" מאות שקלים בודדות, תגיעו עצמאית לנקודות השירות).

רוכשי מסך (מ-42 אינטש) של פנסוניק מקבלים שירות תיקונים בבית, טכנאי עד הבית עבור מסך שכבר לא כלול באחריות יעלה 325 שקל.

BROTHER מציעה שירות תיקונים בבית לבעלי מדפסות לייזר ובעלות של כ-250-300 שקל למוצרים אחרים. בניופאן מוצרים חשמל גדולים באחריות זכאים לתיקון בבית, ולמוצרי חשמל קטנים (מיקסר, מיקרוגל וכדומה) ניתן להזמין איסוף בעלות של כ-50 שקל.

דוגמאות למחירי שירותים

* טיפול כינים - 200 שקל

* מעקב טיפת חלב - 450 שקל

* בדיקות מעבדה בבית - 45 שקל

* מאמן אישי בבית - 225 שקל

* בדיקת רישוי רכב - 130-200 שקל

השעה ה-25 ביממה

תמורת 100 דולר לחודש תוכלו לקבל עוזר אישי שיעשה בשבילכם סידורים מעיקים.

חברת קונסיירג' תל-אביב השיקה את שירותיה לפני 3 חודשים והיא מציעה, כפי שמגדיר גיא ברלב, יזם הרעיון "את השעה ה-25 ביממה". השירות שאוב ממודלים דומים בעולם ומשירות נלווה למחזיקי כרטיסי אשראי פרימיום (וורלד סיגניה, סנטוריון).

תמורת תשלום חודשי של 100 דולר בחודש, מנויי השירות מוזמנים להפנות כל בקשה למנהל אישי הזמין 24 שעות: מבייבי-סיטר, דרך קניות וסידורם במקרר, ארוחת בוקר למיטה וכדומה.

המנויים מקבלים שירות שליחים צמוד (בתשלום על המשלוח) ושירות קונסיירג' אותו ניתן לסנג'ר כאוות נפשכם: להמתין לטכנאי בבית, לסור לדואר או לחדש רישיון נהיגה, לקחת רכב למוסך ועוד. המחיר: 35 שקל לשעה.

"אנחנו לא מתחייבים להוריד את הירח, אבל כן להעניק שקט ללקוחותינו לצד הטבות במקומות בילוי בזכות הקשרים שיצרנו עם בתי-עסק שונים", אומר ברלב.

השירות מוענק לתושבי תל-אביב, ראשון-לציון, כפר-שמריהו, סביון והאזור.

לפרטים: www.conciergetlv.com.

עוד כתבות

ריי דליו / צילום: Reuters, Thomas Mukoya

המשקיעים בקרן הגידור המפורסמת לא מרוצים ודורשים את הכסף

משקיעים בקרן של ריי דליו טוענים שהם מתוסכלים מהתשואות בשנים האחרונות ● רבים מהמשקיעים המוסדיים שהשקיעו סכומי כסף גדולים מושכים את כספם ● "יש לנו אכזבה לאורך תקופה ארוכה", מספרת אחת מהמשקיעות בקרן

ג'רום פאוול, יו''ר הפרדל ריזרב / צילום: ap, Andrew Harnik

כאב הראש של הפד רק גובר ובשווקים מיואשים

העלייה המחודשת של האינפלציה לא תאפשר לפד להוריד את הריבית ● היום יתפרסמו נתוני מדד ה-PCE החודשיים, אך אין מקום לתקווה רבה ● המטרה של הבנק המרכזי היא דואלית: לשמור על תעסוקה מקסימלית תוך הגעה ליציבות מחירים

מדפי סופר. פתיחת שוק המזון ליבוא התקדמה חלקית / צילום: טלי בוגדנובסקי

פתיחת שוק המזון ליבוא: ההחלטה קודמה, אך הצלחתה חלקית בלבד

מדור "המוניטור", של גלובס והמרכז להעצמת האזרח, עוקב אחר ביצוע החלטות ממשלה משמעותיות, תוך בחינה מפורטת של יישום או היעדר יישום של סעיפי ההחלטה ● הפעם, בשיתוף המכון הישראלי לתכנון כלכלי: הגברת התחרות והסרת חסמי יבוא מזון

רונן דר ועומרי גלר, Run:AI / צילום: Run:AI

היזמים מכרו את הסטארט־אפ לחברה הלוהטת בעולם. כמה יקבלו העובדים?

בזמן שהיו דוקטורנטים להנדסת חשמל בתל אביב, הרבה לפני ש-AI הפך לטרנד הלוהט של השווקים, חברו להם יחד עמרי גלר ורונן דר להקמת חברה בתחום - Run:AI ● מי הייתה המשקיעה הראשונה שהביעה בהם אמון, מתי הבינו שבינה מלאכותית תהיה הדבר הבא, ואיך השפיעה עליהם המלחמה ● אתמול החברה נרכשה רשמית ע"י אנבידיה בסכום המוערך בכ-720 מיליון דולר

מאהל המחאה הפרו פלסטיני באוניברסיטת קולומביה (עיבוד: טלי בוגדנובסקי) / צילום: ap, Ted Shaffrey

המוחים הפרו-פלסטיניים עוטים מסכות קורונה כדי להיות חופשיים לבעוט

הלוק החדש של המפגינים מאפשר להם לחרוג מהשורות ● צה"ל נדרש לענות על שאלות קשות ● והאמריקאים מודאגים מהכוח של טיקטוק ● זרקור על כמה עניינים שעל הפרק

מתחם אינטל בחיפה / צילום: Shutterstock

"רבעון שהוא תחתית עבורנו": למה אינטל אכזבה כל כך את המשקיעים

בשיחת המשקיעים כינה מנכ"ל החברה, פט גלסינגר, את הרבעון הראשון כ"רבעון שהוא התחתית עבורנו" ● אינטל לא יכולה לערוב לכך שהרבעון הבא ייראה טוב יותר - ההכנסות אף עלולות להיות נמוכות יותר מאלה של הרבעון הנוכחי ● גם בתחום הייצור נראה שהדרך של אינטל עוד ארוכה

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילומים: AP (Daniel Cole, Toby Melville)

״הטיסות יוצאות״, מכריז סונאק, ומוכן לגרש את המהגרים

מנהיג השמאל הקיצוני בצרפת "יודע את ההבדל בין יהודי לבין צלף של צה"ל" ● טראמפ מרשה לקונגרס לסייע לאוקראינה ● "הטיסות יוצאות", מכריז ראש ממשלת בריטניה, ומוכן לגרש מהגרים ● טסלה מאבדת את הדמוקרטים ● חמישה אירועים מהשבוע שהיה בעולם

מייסדי Deci / צילום: יח''צ

דיווח: אנבידיה בדרך לרכוש חברה ישראלית נוספת

חברת הסטארט-אפ דסי (Deci AI), אחת משלוש החברות הישראליות המפתחות מודלים של שפה, הוקמה לפני ארבע שנים בלבד וגייסה עד כה 55 מיליון דולר ● אמש רכשה אנבידיה את ראן איי.איי (Run:AI) הישראלית, בכ-680 מיליון דולר

ישראל לשם וקרן כהן חזון / צילום: רמי זרנגר

"לידה אני תלמיד בכיתה א": העורך דין הבכיר והיזמת המצליחה חושפים את השותפות

20 שנה שישראל (רלי) לשם וקרן כהן חזון הולכים יחד, וחברת תורפז תעשיות שהקימו, שמפתחת ומייצרת תמציות טעם וריח, כבר שווה 1.7 מיליארד שקל וחולשת על 17 חברות ● הוא בעל אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים בארץ אבל מרגיש לידה "כמו בכיתה א'" ● היא תעשיינית בנשמה אבל זוקפת לו הרבה מההצלחה ● זה ראיון זוגי ראשון

פרופ' אוריאל אבולוף / צילום: יוסי זמיר

די לפוליטיקה של פחדים: המומחה שמסביר איך ניתן להתמודד עם השסעים בחברה הישראלית

פרופ' אוריאל אבולוף, מומחה לפוליטיקה של הפחד, משוכנע שהחברה הישראלית מונעת מחשש תמידי לגורלה - מה שתורם לשסע הפנימי בה גם היום ● "ברגע שמתעורר הפחד, אנו מתקשים לחשוב ולהושיט יד לאנשים אחרים מחוץ למעגל" ● בראיון לגלובס הוא מסביר איך ניתן לשנות זאת ומה המפתח להשבת האמון בינינו

צילום: רויטרס, IMAGO/Bernd Feil/M.i.S.

אתם לא מספיקים כלום? מחקרים חדשים מגלים - כנראה שזו הסיבה

בשנים האחרונות הפך המושג "עוני זמן" לפופולרי בקרב חוקרים המנסים להבין את יחסינו המורכבים עם פנאי והשפעתם על האושר והבריאות שלנו ● לאט לאט הם מגלים מה אנחנו עושים לא נכון בתכנון הזמן שלנו ואיזה פרדוקס כלכלנים מפספסים כשהם בונים תוכניות רווחה ● מדד חדש שצפוי להיכנס ללשכת הסטטיסטיקה בארה"ב מרגש אותם במיוחד

טסלה ונטפליקס. תוצאות הפוכות ותזכורת / צילומים: Shutterstock

שתי ענקיות, תוצאות הפוכות ותזכורת לכלל החשוב של עונת הדוחות

טסלה פרסמה ביום שלישי בלילה דוח רבעוני מאכזב, אבל המניה זינקה בפתיחת המסחר ב־13% ● בשבוע שעבר קרה בדיוק ההפך לענקית טכנולוגיה אחרת, נטפליקס, שמנייתה צנחה למרות תוצאות חיוביות ● הסיבה: המלכות האמיתיות של עונת הדוחות הן התחזיות

הפרויקט במתחם כנרית. האכלוס רחוק / הדמיה: מתוך אתר החברה

הסיפור הלא ייאמן על 40 דירות יוקרה במגדל בתל אביב שעומדות ריקות

40 דירות חדשות ונוצצות ממתינות לאכלוס באחד המגדלים היוקרתיים של תל אביב, אבל צפויות להישאר ריקות עוד תקופה ארוכה ● ההתעקשות על דיור בר השגה במתחם תקעה את המדינה עם עשרות דירות שמי בכלל יכול להרשות לעצמו

רכב של חברת מובילאיי / צילום: יח''צ

מוביליאיי הציגה דוחות מעורבים; החברה לא צופה שיפור מהותי בהמשך השנה

לאחר שפרסמה בתחילת השנה אזהרת רווח ושלחה את המניה ליום הגרוע בתולדותיה, מוביליאיי מציגה תוצאות מעורבות לרבעון הראשון של 2024 ● מובילאיי נמנעת מלפרסם תחזית לרבעון השני של השנה, אך נראה שהחברה לא צופה שיפור מהותי בשנת 2024 ● למרות אזהרת הרווח, האנליסטים עדיין אופטימיים לגבי ביצועי החברה

השופט איתן אורנשטיין / צילום: דוברות בתי המשפט

פסק הבורר של אורנשטיין בתיק גרטנר נגד גרטלר נחשף. כל הפרטים

מאבק משפטי בן 14 שנה בין האחים משה ומנדי גרטנר למיליארדר דן גרטלר הוכרע בפסק בוררות של השופט בדימוס איתן אורנשטיין ● לגלובס נודע כי 95% מהתביעה של האחים גרטנר נדחתה • ערב החג ביקש גרטלר לפסול את אורנשטיין מתפקידו כבורר בתיק, אך נדחה ● הטענות לתרמית ומצגי השווא שטענו האחים נדחו

מחנה פליטים ברפיח, רצועת עזה / צילום: ap, Fatima Shbair

לקראת כניסה לרפיח: מדוע מדובר במוקד משמעותי עבור חמאס?

מה מאפיין את רפיח, מה המשמעות של העיר עבור חמאס, ואיך ארגון הטרור ממשיך לתפקד כלכלית בימי המלחמה? ● גלובס עושה סדר

סונדאר פיצ'אי, מנכ''ל גוגל / צילום: Associated Press, Tsering Topgyal

גוגל את היכתה את הציפיות ותחלק לראשונה דיבידנד; המניה מזנקת ב-13% במסחר המאוחר

הכנסות החברה היו הרבה מעל הציפיות, 80 מיליארד דולר לעומת צפי של 78.6 מיליארד ● הרווח היה 1.89 דולר למניה, ב-20% מעל הצפי ● החברה תחלק לראשונה בתולדותיה דיבידנד ותבצע רכישה חוזרת של מניות

עו''ד חגי קלעי / צילום: פליקס רטברג

"משפיל ומקומם": עורך הדין שהצליח לעזור להרבה, רק לא לעצמו

הוא עמד בפני 15 שופטים בבג"ץ הסבירות ההיסטורי, מייצג בעלי מניות נגד תאגידי ענק, ובין לקוחות המשרד שלו אפשר למצוא את אבי חימי ואריה דרעי ● אבל נדמה שהשליחות הגדולה ביותר של עו"ד חגי קלעי היא בקידום השוויון לקהילה הגאה ● אז איך זה שדווקא את בנו הוא נאלץ להביא בפונדקאות בארה"ב? "זה היה משפיל ומקומם"

תחנת אוטובוס. מדלגים על תחנות או כלל לא מגיעים / צילום: איל יצהר

על חשבון הנוסעים: השיטה המעוותת שמקפיצה את רווחי חברות התחבורה

הסבסוד הממשלתי של נסיעות אוטובוסים גדל עם השנים, אך בשטח לא תמיד מורגש שיפור בשירות ● אחת הסיבות המרכזיות טמונה בבחירת המפעילות במכרזים לפי פרמטר של מחיר ● כעת, נוכח "המרוץ לתחתית" שמדרדר את איכות התחבורה הציבורית, גוברת הדרישה לשינוי המנגנון

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט

השר בן גביר נפגע בתאונת דרכים: מצבו קל-בינוני

בן גביר הגיע לזירת הפיגוע ברמלה, התראיין וכשעזב את המקום - היה מעורב בתאונת דרכים • רכבו של השר התהפך והוא פונה לטיפול רפואי • לפי עד ראייה: רכב השר חצה באור אדום • ארבעה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה, מצבם קל-בינוני