פפסי תהיה הספונסרית הרביעית והאחרונה של האצטדיון החדש של קבוצות ה-NFL ניו יורק ג'איינטס וניו יורק ג'טס - המדוולנדס.
בכך תצטרף פפסי לחברת התקשורת ורייזון, לגוף הביטוח מט-לייף וליצרנית הבירות אנהאוזר-בוש. יחד יעניקו ארבע החברות חסות בסך 160 מיליון דולר ב-20 שנים (8 מיליון דולר בשנה).
האצטדיון החדש של קבוצות הפוטבול מניו-יורק ייפתח בשנה הבאה, כאשר האירוע הראשון שייערך בו הוא דווקא הופעה של הזמר בון ג'ובי. עלות הבנייה המוערכת שלו היא 1.4 מיליארד דולר, והוא יכיל 82,500 מקומות ישיבה.