גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

בדיקת "גלובס": ברשתות האופנה קשה למצוא בגדים במידה מעל 42

לא כולן לובשות מידה 38, גם לא 40 ■ ברשתות האופנה לא מכחישים ומסבירים כי לעתים, בדגמים מסוימים, אפשר למצוא גם מידות חריגות כמו 44

"כל פעם זה קורה מחדש", מקוננת מרב (מידה 44) על רוע מזלה. "אני נכנסת לחנות בגדים, מסתכלת מסביבי ומתחילה לעבור בין המדפים והקולבים בניסיון למצוא בגד עם סיכוי סביר להיכנס אליו, אבל אין כלום מעל מידה 42. הרשתות מתעקשות לייצר בגדים לרזות בלבד - והתסכול גדול".

מי שמתורגל בשיטוט בחנויות הרלוונטיות מכיר את המצב: יד עלומה קבעה סטנדרט המציב בפני הלקוחות טווח מידות מצומצם יחסית, שאינו צולח לרוב את רף מידה L או 42 (ולפעמים גם זו הערכה אופטימית).

יצאנו לבדוק בכמה מרשתות האופנה המובילות את המצאי על המדפים: עד כמה יהיה קשה לבחורה שאינה בהכרח צרת הקפים למצוא בגד התואם את מידותיה. הבדיקה נערכה בסניפי קסטרו, פוקס, הוניגמן, רנואר, זארה, גולף ו-H&O בקניון מלחה הירושלמי; שוטטנו בין המדפים, התעניינו לגבי המידות הקיימות בג'ינס ובשמלות וגם באופן כללי - עד איזו מידה מייצרת הרשת והאם ניתן להזמין מידה שאינה קיימת על המדפים (מבין אלו המיוצרות).

המציאות מגלה כי לרוב אכן שולטות מידות קטנות יותר על המדפים, ורק נבירה במחסן או הזמנה מיוחדת ממחסני הרשת יכולה לחלץ מידה גדולה יותר, כשמלכתחילה המבחר בעייתי. בולטת לטובה רשת H&O, שמייצרת ביגוד עד מידות 46-48 ולא מתביישת להעלות על המדפים גם בגדים שאינן לצנומות וחטובות בלבד.

האלטרנטיבה, פעמים רבות, היא ברשתות המידות הגדולות. "עדיין קיימת הסטיגמה השלילית של רשת למידות גדולות", מודה אסתי ברוך, מעצבת ראשית ברשת מתאים לי, "זה נתפס כמבוגר ומעוצב פחות. אבל אנחנו בהחלט לא מכוונים למבוגרות בלבד. הבגדים אופנתיים, כבר לא צריך ללבוש אוהל ולא מפחדים ממחשופים. צריך לזכור שקהל גדול לא מוצא את עצמו ברשתות הרגילות גם אם הוא במידות המתאימות. ברשתות מכוונים למבנה גוף של נערות". על אף שהרושם הכללי המתקבל ברשתות הוא שכולן רזות להחריד, טוענת ברוך, גם בהן בסופו של דבר המידות הנמכרות יותר הן פעמים רבות 42 ו-44; החוכמה היא, כנראה, לגלות היכן הן מתחבאות.

ומה קורה בזירת המעצבים? האם מלבד מעצבים כמו ששון קדם, הממותג כמעצב בגדים במידות גדולות, קיים מגוון מעודד יותר מההיצע הכללי בשוק?

"באופן כללי מעצבים נוטים לעבוד עם המידות הקטנות יותר", אומרת המעצבת טל בק, "אלא אם מדובר במהלך מסחרי של פנייה לנישה מסוימת. הבעיה היא שבייצור מידות גדולות, מעל 44, נדרשת תצרוכת בד כפולה - לא מספיק רוחב גליל אחד - וזה משפיע על כל התמחור ומייקר את עלות הבגדים בכל המידות". בק עצמה מייצרת בגדים על סקאלה של 1-4, המקבילה למידות 38-44.

רעומה זק"ש, הידועה יותר כ"רעומה", סבורה דווקא אחרת: "בגלל שהתחרות מול חברות מחו"ל גדולה, ואלו לרוב לא מייבאות מעל מידה 42-44, חייבים לפנות לנישות - ולנו זה מאפשר מרחב פעולה. הרבה מעצבים נושקים ל-46-48, אפילו ל-50. גם המידות ה'רגילות' שונות אצל כל מעצב מאלו שברשתות". רעומה עצמה מייצרת גם היא עד מידה 50.

"גם בחו"ל הרבה פעמים קשה למצוא בגדים מעבר למידה 42", אומרת דורית שדה, המייצרת להגדרתה "מידות בינוניות" - מ-42 ועד 46. דווקא בעלות המידות האלה, היא מסבירה, נופלות לפעמים בין הכיסאות - "ברשתות יש בגדים לחתיכות, והן לא לגמרי עונות להגדרה של "מידות גדולות. אני חושבת שהיום כל מעצב ישראלי שרוצה למכור קצת יותר חייב להרחיב קצת את טווח המידות ולעצב גם לנשים גבוהות יותר או מלאות". *

רנואר

עמדת המעילים בכניסה סניף רנואר מפתחת אופטימיות מסוימת, עם מידה 44, אלא שזו, מסתבר, היא חריגה בוטה השמורה למעילים - כך, לפחות, על פי המוכרות, שמסבירות ש"הרשת מייצרת עד מידה 42, 44 במעילים או במקרים חריגים". על המדף, כך או כך, שולטות בבירור מידות נמוכות יותר משתי אלו.

*תגובת הרשת: "הרשת מייצרת בגדי נשים בטווח מידות של 34-44, כשלכל דגם כמות פריטים שונה. יש פריטים המיוצרים במהדורות מוגבלות כך שלא תמיד יהיו זמינות על המדפים, לעומת דגמים אחרים, המיוצרים מראש במהדורות רחבות יותר וזמינות על המדפים. במידה ואזלה המידה, ניתן להזמין את הפריט בחנות אחרת.

קסטרו

בשיטוט בחנות קשה מאוד לאתר בגדים העוברים את רף המדיום / 40. המוכרות יודעות לספר שקיימים בגדים עד מידה 44, אבל "צריך לבדוק במחסן אם קיים אצלנו במלאי".

*תגובת הרשת:"בקסטרו המידות נעות בטווח שבין 32 ל-46", מסבירים ברשת, "כשמידות 44-46 ו-32-34 מיוצרות על פי הדגם - במקרים מסוימים. המידות הן על פי קהל הלקוחות הייעודי של קסטרו".

זארה

גם על מדפי הרשת הספרדית יש יחס חסר פרופורציות בין S ו-M למידות שמעליהן, ומי שיצליח למצוא יותר משלושה פריטים במידה XL עשה כנראה עבודת מחקר רצינית במיוחד.

**תגובת הרשת: "באופן כללי, במחלקת נשים טווח המידות הוא מ-XS עד XL. מידה XS היא מן הסתם מידה נפוצה יותר בקו הספורטיבי והצעיר ביותר.

מידה XL קיימת ביותר ויותר פריטים. הזמינות היא בפריטים הקלאסיים יותר למשל מכנסיים מחוייטים, בליזרים, חולצות מכופתרות וסריגים.

באופן כללי ניתן לומר שהמידות הנפוצות ביותר הן מדיום ולארג', והרשת נערכת עם מלאים בהתאם".

הוניגמן

המידות על המדף נעות בעיקר בין 0 ל-2 או 3 (המוכרות, אגב, התקשו לשאלתנו לתרגם למידות במספרים), עם עדויות קלות ל-4, ואת המידות הגדולות יותר מוכנות לחפש עבורנו במלאי. במעילים, מסבירים לנו, יש לרוב מידה אחת גדולה יותר.

*תגובת הרשת: "טווח המידות ברשת הוניגמן נע בין 34 ל-44, הוא זמין ומתעדכן במלאי לאורך כל העונה ומידי יום בכל חנויות הרשת עד גמר המלאי. רשת 'הוניגמן' מספקת מענה לקהל לקוחותיה לפי טווח המידות הקבוע של הרשת. ניתן להזמין פריט שקיים ברשת ואינו במצאי במידה המתאימה בחנות ובפרט שהוא אכן קיים בקולקציה במידה הנדרשת, בטווח המדובר".

גולף

למידות S, M ו-L נוכחות מכובדת על המדפים. את מידה 46, שהמוכרות אמרו שהיא הגדולה ביותר ברשת, התקשינו יותר למצוא, והוצע לנו לחפש במחסן.

*תגובת הרשת: "טווח המידות הסטנדרטי הוא 36-44 / XS-XL. מגוון רחב של מכנסיים הורחב ל-34 ו-46, בשל הביקוש באינטרנט ודרך מנהלי החנויות. כל דגם שמיוצר במידות קצה של 34 או 46 נבחן בקפידה כדי לוודא שגזרתו אכן מחמיאה למידה לה הוא מיועד. מעילים וז'קטים מיוצרים במבחר דגמים עד מידה 46. מנהלי החנויות מיומנים להזמין מידה שאינה נמצאת בתנאי שהיא קיימת במלאי. הרשת בנויה על הקשבה מתמדת ללקוחות. המעצבות עצמן בודקות מדי יום התפלגות מכירות לכל דגם, כך שהגוף שאחראי על עיצוב הקולקציה העתידית מכיר את הלקוחות".

פוקס

את מרבית הפריטים הצלחנו למצוא במידות 0 (P) עד 3, אף שרשמית קיימת גם מידה נוספת צפונה. גם בקולקציית המכנסיים לא היו מזיקות על המדף קצת השלמות מקצה טווח המידות.

*תגובת הרשת: "המידות ברשת לטופים הן XP, P, 1-4, ובמכנסיים - 32-44. זמינות המידות גבוהה. הדבר בולט במיוחד בתחילת עונה. מטבע הדברים, הזמינות גבוהה פחות בסוף העונה. אם פריט במידה המבוקשת אינו נמצא בחנות, הקופאי יכול לבדוק באילו חנויות הוא נמצא. אפשר גם לבקש משירות הלקוחות בבקשה להעביר פריט. הרשת פונה לכלל האוכלוסייה ומטבע הדברים, מגוון הדגמים והמידות רב ומתאים לקהל רחב ביותר המחפש אופנת קז'ואל מגוונת".

H&O

השינוי בתפישה ניכר כאן בקלות על המדפים - כאן לא מתביישים במידות גדולות יותר, וגם ה- XXL ומידה 46 מציצות מן המדפים ועל הקולבים.

*תגובת הרשת:גליה צורי, סמנכ"ל סחר ב-H&O, מעדכנת כי המידות ברשת נעות "מ-XS ל-XLL, 46-48, תלוי בקולקציה. האופנה שלנו מכוונת לטווח רחב של גילאים וההיצע בהתאם".

ההזמנה בתשלום

כשביקשה א' למדוד שמלה במידה 42 בחנות "דפנה לוינסון HDL" בקניון מלחה, הסתבר לה שאינה קיימת בחנות. המוכרת אמרה שאפשר להזמינה, אך רק בתשלום מראש. "התפלאתי, מדוע לא ניתן להזמין עבורי כדי שאוכל למדוד? לא מדובר במידה נדירה שדורשת תפירה מיוחדת. כשם שהמוכרת הייתה מזמינה שמלה במידה 38 או 36 עבור לקוחה, כך גם צריך לנהוג עם מידה 42 ואפילו 44 אם צריך", אומרת א'.

בסופו של דבר, היא מספרת, הסכימה המוכרת להתקשר אליה אם השמלה תגיע לחנות - אולם זה מעולם לא קרה. היא פנתה במייל לשירות הלקוחות, אך לא נענתה.

*תגובת הרשת: מהרשת נמסר כי הפנייה במייל לא התקבלה, ומסבירים: "אנו עושים מאמצים לתת מענה לכלל לקוחותינו, הן מבחינת הפריטים המוצעים והן מבחינת השירות. אין זה מפליא שמידה מסוימת אזלה; באותה מידה, יכלה להימכר מידה אחרת בחנות. אנו מתחייבים לספק שמלה עבור לקוחה ששילמה בעבורה - הבחירה בידיה. במקרים בהם מסופקת ההזמנה והמידה לא מתאימה, כספה מוחזר. המוכרת הייתה מזמינה פריט ששילמו עבורו בכל מידה שהיא, וניסתה לסייע בלבד. אין במקרה הנדון העברת מסר, אלא מקריות בה חסרה בחנות מידה מסוימת. גם ברשת שלנו אלו מידות נפוצות בקרב נשים".

עוד כתבות

מנכ''ל קבוצת חיפה, מוטי לוין, בוועידת ישראל לעסקים 2025 / צילום: כדיה לוי

מוטי לוין: "ביטחון תזונתי הוא עניין קיומי, זה האיום שמבפנים"

מנכ"ל קבוצת חיפה אמר בוועידת ישראל לעסקים של גלובס כי "אפשר להגיע למצב של ביטחון מזון ברוב הגידולים; הרבה מהמצוקות יכולות להיפתר ע"י יישום מסקנות הוועדה של משרד החקלאות וביטחון המזון, דרך מענקים, הקצאות מים ורגולציה"

יונתן לבנדר בוועידת ישראל לעסקים / צילום: שלומי יוסף

"האמנות האמיתית היא AI, וזה ישנה את עולם הבריאות"

בוועידת ישראל לעסקים של גלובס, הציג סגן השותף המנהל וראש מערך הייעוץ של KPMG, את האופן שבו הטכנולוגיות החדשות, ובעיקר ה-AI, משנים ועתידים לשנות את חוקי המשחק ● לדבריו, ישראל מובילה באימוץ אך מעוכבת בידי רגולציה

נשיא ומנכ''ל ICL אלעד אהרונסון בוועידת ישראל לעסקים / צילום: שלומי יוסף

מנכ"ל ICL: כ־400 מיליון איש מקבלים את המזון שלהם בזכות המוצרים שלנו

על רקע שינוי הזיכיון בים המלח, מנכ"ל ונשיא ICL אלעד אהרונסון הציג בוועידת ישראל לעסקים של גלובס את פעילות החברה כפתרון לאתגרי ביטחון המזון העולמי ● "ביל גייטס אומר כי בין 40%-50% מתושבי כדור הארץ חבים את היכולת שלהם לחיות לשימוש ההולך וגובר של דשנים"

מנכ''ל אלקטרה מוצרי צריכה צביקה שווימר בוועידת ישראל לעסקים / צילום: כדיה לוי

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה צביקה שווימר: "הצריכה בישראל חזקה, אבל אין מספיק שטחי מסחר"

בוועידת ישראל לעסקים של גלובס, אמר מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שווימר, כי הוא קרא לקובעי המדיניות להאיץ פיתוח אזורי - בפרט בצפון ● "הצעתי להפוך את קריית שמונה לשלוש שנים ל'עיר ללא מע"מ', כמו אילת. זה היה מצית את המסחר ומחזיר חיים לאזור. בינתיים זה לא מתקדם"

מנכ''ל שיכון ובינוי, עמית בירמן, בוועידת ישראל לעסקים 2025

מנכ"ל שיכון ובינוי: "אסור להכניס חברות בבעלות ממשלה זרה לפרויקטי תשתית אסטרטגיים"

עמית בירמן, מנכ"ל שיכון ובינוי, הזהיר בוועידת ישראל לעסקים של גלובס כי "אנחנו ב-6 באוקטובר של השתלטות מדינות זרות על התשתיות הלאומיות האסטרטגיות של המדינה. אסור לתת לזה לקרות"

מנכ''ל דוראל, יוני חנציס, בוועידת ישראל לעסקים / צילום: כדיה לוי

מנכ"ל קבוצת דוראל: "כל מתקן אנרגיה מתחדשת שנכנס לפעולה מוריד לכולם את חשבון החשמל"

יוני חנציס שוחח במסגרת ועידת ישראל לעסקים של גלובס על החשיבות של תחום האנרגיה המתחדשת למשק החשמל וכן על פעילותה של דוראל בארץ ובעולם ● "שוק החשמל העולמי חייב אגירה לשעות שאחרי שהשמש שוקעת. בלי זה, לא נוכל לוותר על התלות באנרגיה קונבנציונלית"

דרור בין בוועידת ישראל לעסקים / צילום: שלומי יוסף

דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות: "נדרשת עליית מדרגה בהשקעות דיפטק, הן גל הצמיחה הבא של ההייטק בישראל ובעולם"

בהרצאה בוועידת ישראל לעסקים של גלובס, אמר דרור בין מנכ"ל רשות החדשנות, כי 2025 רושמת כבר עתה את שיא האקזיטים בישראל בהיקף של 71 מיליארד דולר ● לצד זאת, בין הזהיר מפני הירידה במספר הסטארט-אפים החדשים וקרא לגוון את ההשקעות בהייטק כך שלא יתמקדו רק בסייבר ובתוכנה

ינון קרייז, מנכ''ל ויו''ר ענקית הצעצועים מאטל, בערב הפתיחה של ועידת ישראל לעסקים / צילום: תמר מצפי

מנכ"ל ענקית הצעצועים מאטל: "התחלנו להסתכל על אנשים שקונים את המוצרים שלנו כמעריצים ולא כצרכנים"

ינון קרייז, מנכ"ל ויו"ר ענקית הצעצועים מאטל, השתתף בערב הפתיחה של ועידת ישראל לעסקים של גלובס ● הוא התייחס להצטרפותו לחברה ב-2018, לאחר שהתחלפו 3 מנכ"לים ברציפות, דיבר על השינוי האסטרטגי שהביא לחברה ועל הצלחת הסרט "ברבי" ● "מאטל מתוארת בתסריט כחברה הכי גרועה בקורפורייט האמריקאי, והתפקיד שלי כמנכ"ל החברה מגולם כשוביניסט - וזה עבד"

חנן שטיינהרט בוועידת ישראל לעסקים / צילום: ש

חנן שטיינהרט: "שוק האג"ח האמריקאי הוא סכנת נפשות, הבינה המלאכותית לא תציל אותנו בזמן"

בוועידת ישראל לעסקים של גלובס, אמר חנן שטיינהרט כי החוב האמריקאי גדל בשני טריליון דולר בחודשים האחרונים, וכי הריבית על החוב גבוהה משמעותית מקצב הצמיחה הכלכלית ● "הריבית על כל החוב האמריקאי היא פי שלוש וחצי מהגידול בתל"ג בשנה", ציין בדבריו

ועידת ישראל לעסקים ה-32

ועידת ישראל ה-32 יוצאת לדרך בהשתתפות צמרת המשק

ועידת ישראל לעסקים של גלובס היא הוועידה הוותיקה והחשובה בישראל. במסגרתה מתקיימים מושבים בתחומים: השקעות, תשתיות, הייטק וחדשנות, בריאות ועוד ● בין המשתתפים: ג׳ייסון גרינבלט, שליח הבית הלבן למזרח התיכון לשעבר, יו"ר צ'ק פוינט, מנכ"ל שיבא, מנכ"לי הפועלים, הפניקס, בזק, תנובה, אלקטרה צריכה, תורפז תעשיות, מנכ"ל הבורסה ורבים נוספים ● עוד בין המשתתפים: השחקן והאקטיביסט הפרו-ישראלי מייקל רפפורט והאלוף במיל' ניצן אלון, ראש מפקדת השבויים והנעדרים לשעבר, בהופעה ראשונה

פרופ' יצחק קרייס בוועידת ישראל לעסקים / צילום: כדיה לוי

מנכ"ל שיבא: "זו המהפכה הכי גדולה בבריאות מאז ימי היפוקרטס"

במסגרת ועידת ישראל לעסקים של גלובס אמר פרופ' יצחק קרייס כי הבינה המלאכותית יכולה "לשנות את כל הדרך שבה תחום הבריאות פועל" • לדבריו, אחוזי הצלת החיים בבתי החולים בישראל עומדים על יותר מ־99% • על השת"פ עם אנבידיה אמר: "פרויקט שיאפשר לנו לפצח 98% מה־DNA"

הילה ויסברג בשיחה עם פרופ' עירן הלפרין / צילום: פרטי

חוקר השנאה שמצהיר: "אנחנו נוסעים ב-300 קמ"ש לעבר הקצנה"

שיחה עם פרופ' עירן הלפרין, ראש המחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטה העברית ● על הקיטוב שהפך לנורמה, הסיבות לכך ומה ישראל צריכה לעשות כדי לעצור את הדהירה

איך נראים חייו של שופט בהאג שהחליט להוציא צו מעצר לנתניהו?

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל ● והפעם: השלכות הסנקציות האמריקאיות על שופטי ההאג הפעילים בהליכים נגד ישראל, סקר חדש בגרמניה מצביע על שינוי שלילי בעמדות כלפי ישראל וסימנים להיחלשות שיתוף הפעולה הביטחוני עם בריטניה ● כותרות העיתונים בעולם

ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: תדמית הפקות

הצהרת רה"מ נתניהו על חיסול רמטכ"ל חיזבאללה: "לא נאפשר לחיזבאללה להוות איום על מדינת ישראל"

צה"ל תקף מהאוויר את המחבל עלי טבטבאי, רמטכ"ל חיזבאללה בפועל • לשכת רה"מ: "ישראל נחושה לפעול להשגת מטרותיה בכל מקום ובכל זמן" ● האחריות למחדל 7 באוקטובר: ראש אמ"ן שלומי בינדר יסיים את תפקידו לבקשתו, ובנוסף, האלופים עודד בסיוק, אהרון חליוה וירון פינקלמן הודחו • גם מפקד 8200 לשעבר יוסי שריאל וקמ"ן אוגדת עזה במלחמה סא"ל א' יודחו ● עדכונים שוטפים

יבגני דיברוב בוועידת ישראל / צילום: שלומי יוסף

מנכ"ל ארמיס: "יש לנו יש עוד עבודה קשה כדי להגיע להנפקה"

דיברוב הציב בועידת ישראל לעסקים של גלובס את היעד של החברה להנפקה: "600 או 700 מיליון דולר בהכנסות" ● לשאלה אם מהפכת ה־AI תוביל לצמצום מקומות העבודה בחברה, השיב: "היא תהפוך את הארגון ליותר יעיל"

נדב חנין, סמנכ''ל שיווק וחדשנות באל על, בוועידת ישראל / צילום: כדיה לוי

סמנכ"ל אל על: "יש אנומליה בין ביקוש והיצע בעולם התעופה"

נדב חנין, סמנכ"ל השיווק והדיגיטל של אל על, הסביר בוועידת ישראל לעסקים של גלובס כי מחסור עולמי במטוסים ובמנועים ● על הביקורת שהופנתה נגד החברה במהלך המלחמה: "שעות הטיסה שלנו טובות יותר, הצוותים כחול־לבן - ויש לזה ערך" ● על הקמת בסיס פעילות מקומי לוויזאייר אמר כי כללי הרגולציה השונים יוצרים אי־שוויון

גיל שויד בוועידת ישראל לעסקים / צילום: שלומי יוסף

האזהרה של גיל שויד: "שוק הסייבר מנותק"

בצל התמחור הגבוה של חברות סייבר והעניין מצד ענקיות הטכנולוגיה, יו"ר צ'ק פוינט גיל שויד מספר בוועידת ישראל לעסקים של גלובס, על האתגרים שמספקת הבינה המלאכותית לתחום, ועונה לשאלה האם הוא מתכנן לשוב לקדמת הבמה ● "בשנת 2001 הייתה בועה בעקבות מהפכת האינטרנט, אבל 20 שנה אחרי האינטרנט עדיין חי ובועט"

מנכ''ל הבורסה איתי בן זאב בוועידת ישראל לעסקים / צילום: שלומי יוסף

האם לשוק יש עוד לאן לעלות? התשובה של מנכ"ל הבורסה בת"א

למרות השיאים והתשואות החזקות בבורסה המקומית, איתי בן זאב, סבור שהיא רחוקה מלבטא את הפוטנציאל העתידי, ובטוח שמפולת במדדים לא על הפרק ● כך אמר בוועידת ישראל לעסקים של גלובס: "ירידות חדות מגיעות בדרך כלל בתקופה של בועה וזה לא המצב כרגע"

ענת לוין, ליאת חזות ולימור בקר בוועידת ישראל לעסקים / צילום: שלומי יוסף

מה יקרה לכסף שלכם ב-2026? שלוש מנהלות השקעות בכירות עונות

פאנל המנכ"ליות הבכירות בוועידת ישראל לעסקים של גלובס סימן את 2026 כשנה של הכרעות ● לימור בקר מהמילטון ליין צופה שחלק גדול מהצמיחה העתידית בכלל לא יקרה בבורסה - אלא בחברות הפרטיות ● ענת לוין מבלקרוק סבורה שבקרוב נבין באילו מחברות הבינה המלאכותית הסיכון עולה על כדאיות ההשקעה ● וליאת חזות מהפועלים אקוויטי חושבת שדווקא העובדה שהרבה רוכשים ישבו על הגדר בשוק המגורים מייצרת הזדמנות

באי הוועידה / צילום: ראי כץ

המגזר העסקי בוועידת ישראל לעסקים: תמונות ורגעים מהמפגש

כ-250 מנכ"לים ויושבי-ראש של חברות במשק לקחו חלק בערב הפתיחה של ועידת ישראל לעסקים, שהתקיים במוצאי שבת במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב ● היום, בפעם ה-32 התקיימה ועידת ישראל לעסקים של גלובס, בסימן "חוסן מול האתגרים" ● אירועים ומינויים