4 שבועות לאחר שעלתה לאוויר, התוכנית "מכסחי הטייקונים", בהגשת כתבי "גלובס" שי ניב ודרור פויר, מחפשת שם חדש.
"אנחנו מרגישים שהשם של התוכנית עושה קצת הנחה לכל מי שהוא אינו טייקון, ולכן אנחנו מכריזים על קמפיין לשינוי השם", אומרים המגישים בתוכנית האחרונה שעלתה היום (ה') לאוויר בגלובס TV.
גולשי אתר "גלובס" מוזמנים לקחת חלק בקמפיין לבחירת השם החדש ולהגיש הצעות בדף הפייסבוק של "גלובס", בכתובת: www.facebook.com/globes.online.
השם המוצע אמור להיות קצר (2-3 מילים), שנון ו"בועט". מציע השם הנבחר יתוגמל בארוחה זוגית במסעדה יוקרתית.