תקציב הפרסום של בית ההשקעות מאור לוסקי עובר לכהן-נעמן
בית ההשקעות מאור לוסקי יוצא בימים אלה בקמפיין מיתוג חדש לסל המוצרים שלו
פורסם בתאריך: 07.10.2010, 12:00
מאת: שירות גלובס
בית ההשקעות מאור לוסקי בחר במשרד הפרסום כהן-נעמן CNA להובלת קמפיין מיתוג חדש. תקציב הפרסום עומד על 3 מיליון שקל בשנה.
בית ההשקעות מאור לוסקי יוצא בימים אלה בקמפיין מיתוג חדש הנוגע לסל המוצרים הרחב שלו, הכולל בין היתר ניהול תיקים וקרנות נאמנות.