מותג התה ליפטון יוצא במהלך שיווקי מפה לאוזן בהשקעה של מיליון שקל
יקיים 600 מסיבות תה ברחבי הארץ לאלפי נשים בו-זמנית, וזאת כתמיכה בקמפיין "ליפטון - הפסקת תה אחרת" ■ המהלך יתבצע באמצעות חברת WOM
פורסם בתאריך: 10.02.2011, 12:00
מאת: שירות גלובס
במהלך שיווקי מפה לאוזן יקיים מותג התה ליפטון 600 מסיבות תה ברחבי הארץ לאלפי נשים בו-זמנית, וזאת כתמיכה בקמפיין ליפטון תחת המסר "ליפטון - הפסקת תה אחרת".
המהלך יתבצע באמצעות חברת WOM בהשקעה של מיליון שקל.