"אנחנו הצבנו רף של 5 שקלים גם לקוטג' וגם לגבינה לבנה. משום מה מתייחסים רק לקוטג' ולא להרבה מוצרים אחרים. כל עוד המחיר גבוה מ-5 שקלים אנחנו ממשיכים בחרם" - כך אמר הבוקר (ה') איציק אלרוב, מראשי המאבק הצרכני להוזלת מוצרי המזון, בראיון לגלי צה"ל.

"מה שקורה בתחום הפירות והירקות זה שערוריה. לא ייתכן שמחיר קילו ענבים בסופרמרקט יהיה 19-20 שקל", הוסיף אלרוב.

לדבריו, "אנשים מרגישים שמדובר בזריית חול בעיני הציבור, כאילו שהקוטג' הוא הבעיה היחידה. אני לא יכול להגיד לאנשים לא לקנות כלום במשך חודש. כשאנחנו בוחנים את מחירי המוצרים, אנחנו בוחרים מוצר שהציבור יוכל לעמוד בחרם ולא לקנות. יש ציבור רחב בישראל שלא יכול לקנות חלק מהפירות, וזה מצב חמור מאוד.

"יש פער תיווך אדיר בתחום הירקות והפירות. חולבים אותנו ועושקים אותנו במשך שנים, אבל כרגע אנחנו מתמקדים בתחום מוצרי החלב".

עוד אמר אלרוב כי "אנשים באים ואומרים שיש כאן הזדמנות לבוא ולשנות משהו מהותי. אנחנו האזרחים הקטנים עם הכוח, בידיים ואנחנו נחליט מה יהיה המחיר.

"נחשפתי כמו כולם לסדרת הכתבות ב'גלובס', וזה היה הטריגר לפעילות. הדרך היחידה זה לאחד את הציבור, אם נהיה מאוחדים - נצליח בגדול.

"כעת אנחנו מתמקדים גם ביוגורטים ומעדנים. אנחנו קוראים לכל הצרכנים לא לקנות יוגורט או מעדן במחיר גבוה מ-2.90 שקלים ולקנות גבינות צהובות במעדניה ולא ארוזות מראש".