לאחר עזיבתו של ראש לשכת ראש הממשלה, נתן אשל, גם המתלוננים מתחילים לעזוב את הלשכה: הערב (ג') הודיע ראש אגף ההסברה בלשכת ראש הממשלה, יועז הנדל, על התפטרותו.

זאת, לאחר שראש הממשלה, בנימין נתניהו, הביע אי שביעות רצון מהתנהלותם של שלושת המתלוננים ובהם הנדל ולא העניק להם גיבוי.

שלשום סוכם במסגרת הסדר טיעון בין באי-כוחו של אשל לבין היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, כי אשל, שנחשד בהטרדה מינית ופגיעה בפרטיות של עובדת הלשכה ר', יתפטר מתפקידו בתוך שבועיים, לא ישוב עוד לעבוד בשירות המדינה, ותירשם בתיקו נזיפה חמורה. אשל הואשם והודה בעבירות של פגיעה במשמעת בשירות המדינה והתנהגות שאינה הולמת עובד מדינה.

בלשכת נתניהו העריכו השבוע כי אשל אכן לא יהיה היחיד שיעזוב בקרוב את הלשכה. בלשכה העריכו כי גם השלושה שהגישו את התלונה נגדו - מזכיר הממשלה צבי האוזר, ראש מערך ההסברה יועז הנדל והמזכיר הצבאי יוחנן לוקר - עלולים לסיים את תפקידם לפני תום הקדנציה. ‏‎‎‏

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ': "התנהגותו המשפילה והברוטלאית של רה"מ נתניהו כלפי מזכיר הממשלה צבי האוזר כפי שנקלטה במצלמות ערוץ 2, רגע אחרי היוודע על סילוקו של נתן אשל משירות המדינה - היא בלתי נסבלת וראויה לכל גינוי. המסר היוצא מלשכת רה"מ הערב, במיוחד לאור התפטרותו של יועז הנדל, הוא כי מי שיסייע לאישה שהוטרדה במקום עבודתה יזכה לגינוי והדחה. זהו מסר מסוכן המפקיר נשים למטרידים ומטיל אימה על כל הגברים ההגונים אשר מבקשים לנהוג על פי החוק ועל פי הצדק ולסייע לנשים מוטרדות. המסר מסוכן שבעתיים כאשר הוא יוצא מראש הממשלה".