"אף ישראלי לא מרוצה כי אנחנו לא יכולים להיות מרוצים, זה באופי שלנו. אבל כל עוד יש שקט ביטחוני אז אנחנו רגועים, ובסך-הכול הכלכלה סבירה. אני לא מחפשת כל הזמן". את הדברים האלה אומרת ג'ודי שלום-ניר-מוזס בראיון לתוכנית "קלוז-אפ" בגלובס TV, בהגשתו של לי-אור אברבך.

שלום-ניר-מוזס ידועה כפעילה מאוד בטוויטר. "המדיה החברתית הזאת פשוט נוצרה בשבילי. יש לי דברים בבטן, ואין לי לאן להוציא אותם, וכנראה שאנשים פשוט מזדהים עם הדברים שאני אומרת. אולי אנשים מתחברים אליי יותר", היא מסבירה.

- מה כתבת בטוויטר והכי התחרטת עליו?

"אני לא זוכרת כרגע. זה לא שאני מתחרטת. אני בדרך-כלל לא. לפעמים אני מקבלת טלפון מסילבן, ואז הוא מבקש בתקיפות רבה שאינה משתמעת לשתי פנים".

שלום-ניר-מוזס מתייחסת גם לתהפוכות בשוק הסלולר בישראל וטוענת כי בעלי השליטה והמנהלים של חברות הסלולר היו "חזירים": "בעלי החברות הרוויחו את זה ביושר. המשכורות שלהם והמחירים ששילמנו היו קצת יותר מדי גבוהים וקצת סוג של להשתין מהמקפצה. למה אנשים כל-כך מרוצים ושמחים שהם קיבלו על הראש? זה בגלל שהם היו קצת יותר מדי חזירים".

משפחתה של שלום-ניר-מוזס שולטת, כידוע, בעיתון "ידיעות אחרונות". בראיון המלא היא מתייחסת לרכישת "מעריב" על-ידי נוחי דנקנר ולתחרות מצד "ישראל היום", ועוקצת את התקשורת בישראל: "בעיתונות הישראלית, אם אתה לא כותב רע על מישהו, אז אתה לא נחשב; אם אתה כותב מילה טובה, אז אתה מתחנף אליו. הכתבים באיזשהו מקום מתחרים על יותר ללכלך ויותר לקלס, לקלל בשפה כזו או אחרת או למצוא את הדברים הצהובים. חבל שזה ככה".

צפו בראיון המלא בו מדברת שלום-ניר-מוזס עם על העסקים המשותפים עם זקי רכיב וג'ורג' סורוס, התקשורת ועוד.