אחד הבילויים הפופולריים בישראל הוא צפייה בסרט בבית קולנוע, למרות מחיר הכרטיס שרק עולה, הפופקורן היקר וחוסר הנוחות של התלת-ממד. באווירה זו פותחת קבוצת תיאטראות ישראל את הקומפלקס השלישי שלה - יס פלנט בראשון-לציון.

בנייתו של יס פלנט, המשתרע על שטח של כ-30 דונם, נמשכה כשנה וחצי בעלות של 200 מיליון שקל. התוצאה היא 26 אולמות קולנוע, 3,000 מ"ר של שטחי הסעדה ו-2,000 מקומות חנייה.

חובבי הסרטים יוכלו לקבל שכלולים רבים בקומפלקס החדיש הזה - אולם 4DX משלב את הממד הרביעי בצפייה. הרעיון כאן הוא שמעבר לתלת-הממד, ניתן יהיה להרגיש בצורה מוחשית את המתרחש בסרט. לצורך כך הכיסאות יזוזו ויקפצו, מים יותזו על פני הצופים, וריחות שונים, זרמי אוויר, בועות וערפל ישולבו לאורך הסרט כדי לתת תחושה אמיתית.

לדברי ליעד קרימברג, מנהלת השיווק של תיאטראות ישראל, רק ב-6 מקומות בעולם כבר קיים אולם 4DX, וישראל תהיה המקום השביעי בו הוא ייפתח.

3 האולמות הגדולים בקומפלקס יאובזרו במערכת סאונד AURO 11.1, אשר מציעה חוויית צליל היקפית ב-360 מעלות, כאשר הסאונד לא מגיע רק מצידי הצופה אלא גם מעליו, באמצעות רמקולים התלויים על רשת בתקרה.

גם אולם בתקן ה-IMAX יפעל ביס פלנט. מדובר באולם המאפשר הקרנה על מסך גדול ורזולוציה גבוהה יותר מזה של אולם רגיל, כאשר ההשקעה בו היא פי 15 מאולם קולנוע בגודל מקביל. LG לקחה חסות על שם האולם הזה בראשון-לציון, והוא יכלול 400 מקומות ישיבה. אחד הסרטים הראשונים שיוצג שם הוא החלק השלישי בטרילוגיית "באטמן - האביר האפל".

יחודו של ה-IMAX הוא שיטת השידור הדיגיטלית בה הוא פועל, בניגוד לאולמות IMAX אחרים שפועלים בארץ על פילם. כל האולמות האחרים ברשת יס פלנט שודרגו גם הם לפני כחודשיים להקרנה דיגיטלית, מה שמונע שחיקה באיכות הסרט לאחר מספר הקרנות ורעשים בתמונה.

פתיחת יס פלנט תהיה ב-19 ביולי, כאשר מחירו של כרטיס לסרט תלת-ממד באולם ה-4DX יעמוד על 65 שקל להקרנה תלת-ממדית ו-55 שקל להקרנה דו-ממדית. הסרט הראשון שיוקרן באולם זה הוא "ספיידרמן".

מחירו של סרט תלת-ממד ב-IMAX יעמוד על 55 שקל, וסרט בהקרנה דו-ממדית יעלה 45 שקל. מחיר כרטיס רגיל יעמוד על 37 שקל.

תיאטרות ישראל תמשיך לגבות עמלה על כרטיסים בהזמנה דרך האינטרנט. לטענת החברה, הסיבה לכך שמשכורת למתכנת יקרה יותר מזו של קופאי.

עלות כרטיס לסרט באולם VIP, כולל כיבוד, יעלה 130 שקל.