ההשקפה של משקי הבית האמריקאיים על הכלכלה השתפרה בחודש מארס לרמה הגבוהה ביותר השנה, כך עולה ממדד סנטימנט הצרכנים של "בלומברג". המדד רשם קריאה שלילית של 4 נקודות במארס, לעומת קריאה שלילית של 7 נקודות בפברואר. לכן, הפער בין ההשקפות החיוביות להשקפות השליליות על הכלכלה הצטמצם בחולף החודש.
כלכלנים מסבירים את השיפור בסנטימנט של משקי הבית האמריקאים בעליות שרשמו שוקי המניות ובהתאוששות של שוק הדיור, עניין שגרם למשקי הבית האמריקאים להרגיש עשירים יותר, חרף המשבר הפיסקלי והעלייה בשיעור המסים המאיימים על הכלכלה.
"הביטחון של הציבור האמריקאי במצב הפיננסי שלו גדל בשבועות האחרונים", אומר ג'וזף ברוסואלס, כלכלן ב"בלומברג". "קצב מהיר יותר בהתאוששות שוק העבודה, אפקט עושר מתון וככל הנראה ירידה צפויה במחירי האנרגיה הובילה לשיפור בהשקפות של משקי הבית האמריקאים על הכלכלה".