גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

להמתיק את התיק: 8 מניות שכדאי לכם לקנות בבורסה

שנה חדשה היא הזדמנות להתחלות חדשות, גם בכל מה שקשור לתיק ההשקעות ■ מיהן המניות שיכולות להפוך את שנת תשע"ד לשנה מתוקה במיוחד? 4 בתי השקעות בוחרים את המניות המועדפות עליהם

איי.די.איי ביטוח: הפרמיות ימשיכו לצמוח

איי.די.איי ביטוח היא חברה לביטוח כללי הפועלת ללא סוכנים - באינטרנט או בטלפון. החברה ממוקדת ב-4 מגזרי פעילות עיקריים: בביטוח כללי - ביטוח רכב ודירות, ובביטוח חיים - ביטוח ריסק ותאונות אישיות.

היתרון של החברה הוא בשיווק מוצרים פשוטים ומכירה בערוצים ישירים. החיסכון בעלויות הסוכנים והנטייה ללקוחות פרטיים מאפשרים חיתום לפי מאפייני הלקוח והשגת מרווח חיתומי גבוה.

בשנה האחרונה החברה שיפרה את הרווח בשל הכרה ברווח חיתומי גבוה בגין שנים קודמות, בעיקר בתחום הרכב חובה, ובשל צמיחה חדה בביטוח ריסק המאופיין בשיעורי רווחיות גבוהים.

ב-2013 אנו צופים המשך צמיחה בפרמיות בשל נתחי השוק הנמוכים שלה. הפרמיות במחצית הראשונה צמחו ב-12% והסתכמו ב-715.5 מיליון שקל. הרווח הנקי הסתכם במחצית ב-53.9 מיליון שקל. תשואות שוק ההון משפיעות מהותית על הרווח בחלק מהפעילויות, וצפויה תנודתיות במרווחים השוטפים. המניה אטרקטיבית ונסחרת בדיסקאונט של 10%. מדיניות דיבידנד של לפחות 50% מהרווח תתמוך במניה.

מחלקת המחקר, הלמן אלדובי

בנק הפועלים: דומיננטי וערוך היטב לאתגרים

בנק הפועלים מתאפיין בדומיננטיות בכל סוגי הפעילויות הבנקאיות, נהנה מיתרונות לגודל, משיג מרווחי אשראי גבוהים ונשען על מערכות מחשוב מהמתקדמות במערכת. בנוסף, לבנק יכולת מוכחת בהתייעלות והוא חתם על הסכם שכר טוב המבטיח שקט לתקופה ארוכה יחסית. הבנק מתייעל הן ברמת הסניפים והן ברמת המטה.

התשואה על ההון העצמי מסתכמת מתחילת השנה בכ-9.6%, דומה לתשואה של כ-10.1% ב-2012 ולממוצע השנים האחרונות. הבנק מתמודד עם סביבת הריבית הנמוכה, מצליח לתחזק מרווחי אשראי גבוהים בהשוואה למערכת ונהנה מרווחים בתיק האג"ח. ההפרשות להפסדי אשראי מצביעות על תיק אשראי איתן, בעת שהיעילות והגמישות התפעולית מהוות רכיב מרכזי ביכולת הבנק לשמר את שיעורי הרווחיות. הבנק נסחר במחיר הנמוך מ-80% מהונו העצמי.

נציין שהרווחיות בכל המערכת הבנקאית מאוימת על ידי רגולציה, האטה כלכלית וסביבת הריבית הנמוכה, אולם להערכתנו הבנק ערוך להתמודד עם האתגרים.

בעבר דרישות יעדי הלימות ההון היוו משקולת, אולם יחס הון הליבה הגיע לרמה של כ-9.2%, והבנק הודיע כי הוא חוזר לחלק דיבידנדים.

מחלקת המחקר, הלמן אלדובי

האפסייד הנאה של אשטרום נכסים ייסגר

לחברת אשטרום נכסים יש פעילות נדל"ן מניב ענפה, בעיקר בישראל (75%) וכן בגרמניה (25%).

עיקר נכסיה בישראל הם מסוג "קלאס B" ומבני תעשייה (הנחשבים יציבים, שכן השוכר כמעט אף פעם לא עוזב), אך יש לה כמה נכסים איכותיים.

הבולט שבהם הוא קניון בת ים המוערך בחצי מיליארד שקל. יתרונו הגדול הוא בכך שהתחרות סביבו לא צפויה לגדול (בניגוד לאזורים אחרים בארץ), ולכן הוא נחשב כנכס עוגן יציב.

נכסים בולטים אחרים הם בית קיקה לשעבר בנתניה, שמושכר ל-eBay, ו-45% מפרויקט ההיי טק מגדלי הוד השרון.

בגרמניה מתרכזת החברה בנכסים המושכרים לשוכרי עוגן לטווח ארוך - המימון שלהם זול מאוד כיום ויוצר מרווח פיננסי גבוה.

לחברה גם מגדל משרדים שהשלימה באחרונה בבני ברק, שרובו הגדול נמכר, וכן החזקה של 11% במבטח שמיר שעשויה להימכר בתקופה הקרובה.

בעוד מרבית חברות הנדל"ן היציבות בארץ נסחרות סביב שוויין המלא, באשטרום נכסים, אשר נסחרת במכפיל הון של 0.88, קיים אפסייד נאה, ולהערכתנו, החברה עשויה לסגור את האפסייד האמור.

מחיר היעד שלנו למניה הוא 10 שקל, פרמיה של כ-21% על המחיר הנוכחי.

נעם פינקו, פסגות ברוקראז'

אפריקה נכסים חידשה את הייזום בעוצמה גבוהה

אפריקה נכסים פועלת בתחום הנדל"ן המניב בישראל, ויש לה גם פעילות ענפה במזרח אירופה. בעוד מרבית החברות הפועלות במזרח אירופה הפסיקו את פעילות הייזום, באפריקה חידשו בשנתיים האחרונות את הייזום בעוצמה גבוהה. החברה השלימה בנייה ואכלוס של בניין משרדים צמוד לקניון קוטרוצ'ן המצליח שלה בבוקרשט, והחלה בבניית שני בניינים נוספים. החברה תשלים עד סוף השנה בניית קניון בעיר פלוישט ברומניה, הצפוי להיפתח בתפוסה מלאה. כן הושלמה בניית בניין משרדים בפראג, וקניון נוסף בבוקרשט ייבנה בקרוב. גם פעילות בניית דירות בצ'כיה ופולין חודשה בהצלחה. לחברה גם פעילות כיזם בישראל.

לחברה יש עודף קרקעות במזרח אירופה (בהיקף של כמיליארד וחצי שקל), זכר לטעויות העבר מ-2005-2007, ולכן השוק מעריך אותה רק במעט מעל למחצית מהונה העצמי. החברה מתכוונת לבנות בקרוב על קרקעות ששוויין כ-530 מיליון שקל, ובכך להחזיר לעצמה את ההשקעה בקרקעות ואף לייצר מהן ערך. אנו סבורים שהשוק מתמחר את החברה בחסר, ומעניקים לה מחיר יעד של 59 שקל, המהווה מכפיל הון של 0.7, ופרמיה של 21.6% על מחיר המניה הנוכחי.

נעם פינקו, פסגות ברוקראז'

הרווח הגולמי והפריסה של אבגול עוד ישתפרו

חברת אבגול והחברות-הבנות שלה בחו"ל מייצרות ומשווקות מוצרי בד לא-ארוג ללקוחות ברחבי העולם. החברה מתמחה בייצור בדים לא-ארוגים המשמשים כחומר גלם לייצור מוצרי היגיינה, ובהם חיתולי מבוגרים ותינוקות, וכן מוצרים חד-פעמיים כגון מגבונים, תחבושות היגייניות לנשים, מכנסונים לתינוקות ומוצרים רפואיים.

בנוסף, אבגול מייצרת בד לא-ארוג המשמש כחומר גלם למוצרים נוספים כגון ריהוט וריפוד, ביגוד חד-פעמי, לתעשיית הבנייה, ציוד מחנאות, מוצרי סינון וכדומה. הבדים הלא-ארוגים עוברים תהליך עיבוד בטכנולוגיה שונה מזו של הבדים הארוגים, והם נבדלים בהרכב הסיבים, ביריעה, בעובי הבד ורכותו, במשקלו וביכולתו לספוג או לדחות נוזלים. לחברה יש מפעלים בישראל, רוסיה, סין וארה"ב.

להערכתנו, שיעור הרווח הגולמי של אבגול עשוי להשתפר בעתיד, וזאת הודות לעדכון אפשרי של מחירי המכירה, ולאחר השגת יעילות אופטימלית בקווים החדשים.

בדצמבר 2012 עברה השליטה בחברה לקרן פרייבט אקוויטי בינלאומית, שהנהלתה מעודדת את הפריסה הבינלאומית של אבגול. היעדים על הכוונת כיום הם דרום אפריקה, ברזיל והודו.

אקסלנס ברוקראז'

ההשקעה בשיווק תשתלם לפריון

חברת פריון עוסקת בפיתוח ושיווק תוכנות ושירותים מתקדמים למשתמשי דואר אלקטרוני (לשעבר אינקרדימייל). פריון ממשיכה באסטרטגיה המקורית שלה, להרחבת פעילות החיפוש מול מנועי החיפוש המובילים בעולם, שעמם חתמה על שיתופי פעולה. פיזור הפעילות צפוי לתרום להרחבת החשיפה הגיאוגרפית של החברה ולהביא לגדול בהכנסותיה.

פריון ממשיכה להרחיב את השקעותיה בפרסום בשיעורים משמעותיים הצפויים להוות 45%-55% מהכנסותיה השנה ובשנים הבאות. מדיניות של רכישת חברות סינרגטיות צפויה אף היא להימשך, במטרה להגדיל את החשיפה למשתמש.

באמתחתה של פריון מספר מוצרים, ובהם אינקרדימייל, סמייל בוקס וסוויט פאקס. ברבעון החולף היא הודיעה על השקת גרדיוס, מוצר חדשני המשפר את רמת הביצועים והפרטיות של הדפדפנים ומאפשר לנהל את השימוש בתוספי דפדפנים.

כיום הכנסות פריון הן יציבות יותר, והחברה מכוונת ליחס הכנסות מפרסום ומכירה של 60% ו-40% בהתאמה.

תמורות ההשקעה הנוכחית בהוצאות מכירה ושיווק צפויות לבוא לידי ביטוי בעיקר ברבעון הרביעי של השנה, וביתר שאת במהלך שנת 2014.

אקסלנס ברוקראז'

הצפת הערך של נאוי היא רק עניין של זמן

חברת האחים נאוי עוסקת במתן אשראי. האשראי שהיא מעניקה מבוצע על ידי ניכיון שיקים. כלומר, היא לוקחת שיקים דחויים מלקוחותיה, לעתים שנכתבו על ידי אותם לקוחות ולעתים על ידי צד שלישי, ונותנת כסף. במועד פירעון השיק היא מקבלת חזרה את הכסף שנתנה. הכנסותיה נובעות מריבית שהיא גובה על מתן האשראי.

האחים נאוי נכנסה לבורסה לפני כשנתיים וחצי באמצעות רכישת שלד בורסאי. בשנים 2011-2012 היא הציגה צמיחה דו-ספרתית באשראי, בהכנסות וברווח. הצמיחה של החברה נובעת, בין היתר, מהמצב במערכת הבנקאות שעסוקה בחיזוק ההון, ומעדיפה נכון להיום לשמור על היקף תיק האשראי הנוכחי שלה ולא להגדיל אותו.

במחצית הראשונה של 2013 הצמיחה בחברה התמתנה והיא עומדת על שיעור חד-ספרתי. עם זאת, החברה שומרת בהצלחה מרובה על טיב תיק האשראי שלה, וההפרשות לחובות מסופקים הן בשיעור דומה למערכת הבנקאית. החברה אימצה מדיניות דיבידנד של 5% תשואת דיבידנד לשנה. כלומר החברה צומחת וגם מחלקת דיבידנד, אבל נסחרת במכפיל רווח של 7 בלבד. במגמה הנוכחית הצפת ערך היא רק עניין של זמן.

מאיר סלייטר, דש ברוקראז'

מניית חלל תקשורת מחכה לחוזה בעמוס 5

חברת חלל מפעילה את לווייני התקשורת עמוס. נכון להיום לחברה 4 לוויינים בחלל - עמוס 2-5.

הלווייינין עמוס 2 ו-3 הם ותיקים יחסית ונותנים שירות בעיקר בישראל ובאירופה. עמוס 5, הגדול ביותר מבין לווייניה, שוגר לחלל לפני כשנתיים וחצי ומשרת לקוחות באפריקה. עמוס 4, ששוגר רק לפני מספר ימים, יעניק שירות ללקוחות בסין.

התפתחות פעילות החברה בשנים האחרונות הייתה מהירה יחסית לענף. תוך חמש שנים וחצי חלל יותר מהכפילה את מספר הלוויינים שהיא מפעילה, והיא כבר בונה את הלוויין הבא.

עם זאת, פעילות החברה לא פשוטה, מכיוון שלאחר הצבת הלוויין בחלל, משימה מורכבת כשלעצמה, צריך גם למצוא לקוחות שירצו לקבל את השירות.

הדוגמה הטובה ביותר לכך היא עמוס 5, הפועל כאמור באפריקה, שם התחרות גדולה, ולכן הוא משייט בחלל כאשר כמחצית מנפחו אינה מנוצלת.

עם זאת, מחיר המניה של חלל תקשורת כבר מגלם תפוסה נמוכה של הלוויין עמוס 5. כל חוזה משמעותי שייחתם בלוויין זה, פעולה שבה משקיעה החברה מאמצים רבים, צפוי למצוא את ביטויו בעלייה נאה במחיר המניה.

מאיר סלייטר, דש ברוקראז'

* הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם

עוד כתבות

אוהלי המחאה הפרו־פלסטינית באוניברסיטת קולומביה / צילום: Reuters, Caitlin Ochs

הקמפוסים בארה"ב רותחים, ובישראל חוששים מגל חרמות

ההפגנות האנטישמיות והאנטי־ציוניות ברחבי הקמפוסים בארה"ב, ובראשן בקולומביה, הגיעו לשיא עם סגירת שערי האוניברסיטה שבלב מנהטן, וכבר עכשיו הן זולגות מעבר למדשאות והופכות לגל חרמות לא מוצהר על חוקרים ישראלים ● "הממשלה צריכה להתעורר לפני שייווצר פה נזק בלתי הפיך", אומרת פרופ' מלאת שמיר, סגנית נשיא אוניברסיטת ת"א לבינלאומיות

בית קיץ בשבדיה. המחיר הממוצע במדינה עומד על 840 אלף שקל / צילום: Shutterstock

המטבע התרסק ומחירי הדיור ירדו: בגרמניה מעודדים לקנות בתי קיץ בשבדיה

חופשה בבית נופש נפוצה בצפון אירופה ● תמורת בקתה ללא חימום ומים זורמים, ליד אגם בצפון שבדיה, תשלמו רק 195 אלף קרונות שבדיות, כלומר כ־62 אלף שקל ● הבעלות פתוחה בפני זרים, ולא רק לתושבי האיחוד האירופי

הבורסה בתל אביב / צילום: Shutterstock

ירידות בבורסה המקומית; מדד ת"א בנקים 5 יורד בכ-1.5%

מדד ת"א 35 יורד ב-0.5% ות"א 90 מאבד מערכו 0.8% ● התנודתיות בשקל נמשכת ● בלידר שוקי הון מעדיפים את האפיקים הצמודים בטווח קצר-בינוני בשוק האג"ח בישראל ● מטא פרסמה את תוצאותיה הכספיות והמניה צללה במסחר המאוחר ● בבלומברד אודייר חיוביים לגבי המניות אמריקאיות, בדגש על אנרגיה ושירותים ● עונת הדוחות בוול סטריט תופסת תאוצה: הערב יפרסמו דוחות אלפאבית ומיקרוסופט

חייל אוקראינה מכין כטב''מ פוסידון לשימוש / צילום: ap, Efrem Lukatsky

טילים במקום מטוסים: המדינה שקונה נשק ב-50 מיליארד דולר

בצל היקף השימוש בכטב"מים במלחמת רוסיה־אוקראינה, לטביה תספק לאוקראינה כטב"מים • צבא הפיליפינים קנה טילי שיוט מהודו בעלות של כ-375 מיליון דולר ● פולאריס משיקה אופנועי שלג צבאיים חדשים ● השבוע בתעשיות הביטחוניות 

הבניין ברחוב גורדון 22 בתל אביב / צילום: דנה אטיאס

2.5 מיליון שקל לדירת 2 חדרים בבניין לשימור מחמיר בת"א

דירה במבנה היסטורי ברחוב גורדון בתל אביב, שתכנן האדריכל שלמה גיפשטיין, נמכרה לאחרונה ● לדירה יש זכויות בנייה נוספות בשטח של כ־40 מ"ר, אולם המחיר לא משקף אותן ● המתווכת בעסקה: "עסקאות במחירים של 2.3 מיליון שקל עד 3.1 מיליון שקל קיבלו 'בוסט' בשלושת החודשים האחרונים"

רצפת המסחר בבורסת וול סטריט / צילום: ap, Richard Drew

הבורסה האמריקאית בדרך למטה? זה מה שחושבים בבנקים הגדולים

הימים האחרונים בבורסה האמריקאית אופיינו בתנודתיות גבוהה - ירידות חדות שהתחלפו בעליות מרשימות ● בסיטיבנק, ג'יי. פי מורגן וגולדמן זאקס מספקים תחזיות סותרות לגבי ההמשך ● וגם: הסיבות לרכבת ההרים והכיוון של הבורסה בתל אביב

אורי ציחור, ראש תחום בלוקצ'יין במחלקת הייטק, טכנולוגיה והון סיכון במשרד עורכי הדין פישר (FBC) / צילום: יונתן בלום

עורך הדין שהכניס את התחום הלוהט לפירמות ענק בישראל

אורי ציחור, ראש תחום בלוקצ'יין במחלקת הייטק והון סיכון במשרד פישר, מלווה חברות קריפטו בעסקאות והנפקות ומסייע להן להכניס מטבעות דיגיטליים לבנקים ● 40 עד 40: נבחרת המנהיגות הצעירה של גלובס  

חשיפת הבעלים האמיתיים של חברה בע''מ בזמן גירושים / צילום: Shutterstock

העביר מניות לאחיו ללא תמורה, הגרושה תבעה מחצית. מה קבע ביהמ"ש?

האם מניות החברה שבבעלותו, שהעביר הבעל לאחיו במהלך הנישואים, נעשתה בתום-לב - או שמא מדובר בהעברה פיקטיבית לצורך הברחת החברה מאיזון המשאבים שנערך בין הבעל לאישה בעת הגירושים? בשאלה זאת דן בית המשפט לענייני משפחה בקריות במשך 12 שנה ● מה נפסק בסופו של דבר?

מפגינים בארה''ב בעקבות החקיקה נגד טיקטוק / צילום: Reuters, Lenin Nolly

ארה"ב נוקטת צעד דרמטי נגד טיקטוק. אלו המשמעויות

ארה"ב מציבה אולטימטום לאפליקציה החברתית הסינית: להימכר לקונים שיזכו לאישורה - או להפסיק לפעול במדינה ● האם מדינות נוספות יצטרפו לארה"ב, וכיצד תושפע הפעילות בישראל?

מה צפוי בדוחות מטא? / צילום: Shutterstock

מניית מטא התרסקה ב-15% למרות נתונים חזקים, ואלו הסיבות

מטא, שמנייתה עלתה בכ-45% מתחילת השנה, היכתה את התחזיות בתוצאותיה הכספיות הן בשורת הרווח והן בשורת ההכנסות ● האנליסטים היו אופטימיים לגבי הדוחות הערב אך התחזית שפרסמה החברה להמשך השנה אכזבה את המשקיעים

רונן דר ועומרי גלר, Run:AI / צילום: Run:AI

החברה הלוהטת בעולם רכשה אותם: הכירו את רונן דר ועמרי גלר

בזמן שהיו דוקטורנטים להנדסת חשמל בתל אביב, הרבה לפני ש-AI הפך לטרנד הלוהט של השווקים, חברו להם יחד עמרי גלר ורונן דר להקמת חברה בתחום - Run:AI ● מי הייתה המשקיעה הראשונה שהביעה בהם אמון, מתי הבינו שבינה מלאכותית תהיה הדבר הבא, ואיך השפיעה עליהם המלחמה ● אתמול החברה נרכשה רשמית ע"י אנבידיה בסכום המוערך בכ-680 מיליון דולר

אילוסטרציה: shutterstock

עזבה את הדירה לפני תום מועד השכירות. האם המשכיר יכול לפדות את צ'ק הביטחון?

השוכרת טענה כי הדירה אינה ראויה למגורים עקב חוסר בידוד ורטיבות, ולכן היא יכולה לעזוב את הדירה ללא התראה מוקדמת ● המשכיר ניסה לפדות את צ'ק העירבון הפתוח על מלוא שכר הדירה לתקופת החוזה ● מה קבע בית המשפט?

נשיא ארה''ב, ג'ו ביידן / צילום: ap, Mark Schiefelbein

סיוע הענק האמריקאי אושר רשמית: איזה נשק תקנה ישראל במיליארדים?

אחרי בית הנבחרים, גם הסנאט האמריקאי אישר את הסיוע לישראל. חבילת הסיוע עומדת על כ-26 מיליארד דולר, מתוכם 14 מיליארד דולר לרכש ביטחוני ● מה יהיה ניתן לרכוש איתו, מה האינטרס האמריקאי הרחב, ועד כמה תהנה ממנו התעשייה הישראלית? ● גלובס עושה סדר

הפגנה מחוץ לאוניברסיטת קולומביה / צילום: Reuters, Cristina Matuozzi

"אני זועם, זה לא ייאמן מה שקורה באוניברסיטת קולומביה"

כשהמחאות האנטי־ישראליות בקמפוסים בארה"ב רחוקות מלדעוך, חוקרים יהודים וישראלים מאוניברסיטאות העלית מאחדים כוחות כדי להגיב באופן יצירתי בכל הזירות - האקדמית, המשפטית והכלכלית ● "זו חזית כמו כל חזית במלחמה", הם אומרים בשיחות איתם

הפגנה פרו פלסטינית באוני' קולומביה, ניו יורק / צילום: ap, Yuki Iwamura

״אוניברסיטת קולומביה נכנסה ללחץ, הקמפוס נראה כמו בסיס צבאי סגור״

השיעורים בקולומביה שבניו יורק הופסקו עד הודעה חדשה בשל מחאות פרו-פלסטיניות ● סטודנטים יהודים קיבלו המלצה שלא להגיע למקום, ונמנעה כניסתו של פרופ' שי דוידאי לקמפוס ● עומר לובטון-גרנות מבית הספר למדיניות ציבורית: "האוניברסיטה נכנסה ללחץ. הכול מגודר, שוטרים מסביב, כל השערים נעולים, בריקדות, עשרות ניידות ומסוקים באוויר"

טסלה ונטפליקס. תוצאות הפוכות ותזכורת / צילומים: Shutterstock

שתי ענקיות, תוצאות הפוכות ותזכורת לכלל החשוב של עונת הדוחות

טסלה פרסמה ביום שלישי בלילה דוח רבעוני מאכזב, אבל המניה זינקה בפתיחת המסחר ב־13% ● בשבוע שעבר קרה בדיוק ההפך לענקית טכנולוגיה אחרת, נטפליקס, שמנייתה צנחה למרות תוצאות חיוביות ● הסיבה: המלכות האמיתיות של עונת הדוחות הן התחזיות

אסדת הקידוח איתקה. בעיגול: יצחק תשובה / צילום: אתר החברה, שלומי יוסף

האם העסקה הזו תשנה את מומנטום המניה של יצחק תשובה?

החברה הבת של קבוצת דלק סיכמה על רכישת פעילות נפט וגז בים הצפוני, לפי שווי של קרוב למיליארד דולר, בדרך של מיזוג ● איתקה צופה כי בעקבות הרכישה תחלק דיבידנדים שמנים לבעלי המניות שלה בשנתיים הקרובות ● אז למה מניית החברה נופלת בבורסת לונדון?

עלי רזא אסגארי, שהיה גנרל במשמרות המהפכה ועקבותיו נעלמו ב-2007 / צילום: ויקיפדיה

האיראנים טוענים: בכיר במשמרות המהפכה ערק לארה"ב. ומה הקשר הישראלי?

סוכנות הידיעות איראן אינטרנשיונל מדווחת כי עלי רזא אסגארי, בכיר לשעבר במשמרות המהפכה שעקבותיו נעלמו ב-2007, מתגורר בארה"ב תחת זהות בדויה ● אסגארי נחשב לדמות קרובה מאוד לראש הזרוע הצבאית של חיזבאללה, עימאד מורנייה, שחוסל ב-2008 בסוריה

השופט בדימוס איתן אורנשטיין, לשעבר נשיא בית המשפט המחוזי תל אביב / צילום: דוברות לשכת עורכי הדין

אורנשטיין דחה בקשה להתפטר מבוררות המיליונים גרטנר-גרטלר

דן גרטלר ביקש לפסול את השופט בדימוס איתן אורנשטיין מתיק הבוררות בנימוק כי הבורר סבור שהוא זה שעומד מאחורי חשיפת השיחות עם יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה - מהן עולה חדש ליחסי תן וקח בין השניים • אורנשטיין, שכבר כתב את פסק הבוררות, דחה את הבקשה

נתב''ג. השהייה נוספת של הקווים לתל אביב / צילום: טלי בוגדנובסקי

חברות התעופה שמאריכות את ביטולי הטיסות לישראל

רוב חברות התעופה חזרו לפעול בישראל לאחר שהפסיקו את הטיסות בעקבות המתקפה מאיראן, אך עדיין יש כאלה שמהססות ● שתי חברות תעופה האריכו היום את תוקף השהיית הטיסות לארץ