היום בתוכנית חדשות הרכב בגלובס TV נכיר חלק מהדגמים המסקרנים שמתכננות לנו היצרניות היפניות לקראת תערוכת המכוניות בטוקיו בעוד שבועיים. לקסוס מציגה ליין ספורטיבי וקורצת לקהל צעיר וחדש, גם דגם ה-LFNX המרשים שהוצג בפרנקפורט כקונספט מקבל שינויים בדרך לפס הייצור, ורונה חזקיה תספר לנו על סיוט הגריטה שהסתיים במהירות הבזק. נסיים עם שריפת צמיגים על גג העולם בנוסח רד בול.

תכונית הגריטה הממשלתית השנתית היא בחזקת כוסות רוח למת, כשבישראל מסתובבים עשרות אלפי מכוניות ישנות, לא בטיחותיות ומזהמות - תקציב של 5 מיליון שקל בשנה יכול להסתיים מהר מאוד, למעשה בתוך יום אחד בלבד. אלפי נהגים נדחקו השבוע בתורים ארוכים, ומתישים בתקווה להיות המאושרים שיזכו לקבל 3,000 שקל תמורת הטרנטה הישנה שלהם. גם רונה חזקיה שלנו הצטופפה בין האלפים וחזרה עם רשמים מטרידים.

תערוכת המכוניות של דובאי נפתחה השבוע ולכבוד האירוע הגיעה קבוצת אינפיניטי רדבול העירה וביקשה לחגוג את זכייתה באליפות העולם למירוצי מכוניות פורמולה 1 על הגג של מלון בורג' אל עראב, המבנה הגובה ביותר באזור שמתנשא לגובה של 210 מטר מעל פני הים.

המשטח הנבחר היה מנחת המסוקים על גג המלון שקוטרו 24 מטר בלבד ואל המשימה נקרא דייויד קולטהארד, נהג המירוצים לשעבר שגילה אומץ לב סקוטי לסחרר את המכונית בדונאטס בלי גדרות סביבו ובלי חשש ליפול לאדמה.

צפו בתוכנית המלאה...