גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מי מוביל בפעילות הדיגיטלית בשוק הפארם, הספרים וה-DIY?

שוק רשתות הפארם, שוק רשתות הספרים ושוק רשתות ה"עשה זאת בעצמך" נשלטים ע"י שני שחקנים מרכזיים, אשר מנהלים ביניהם קרבות שיווקיים קשים ■ אבל מי מנצח את הזירה הדיגיטלית? בדיקה מיוחדת של מדד "הסרגל הדיגיטלי"

ענף הקמעונאות בישראל מגוון ורחב, אך במספר תחומים פועלים בו שני מותגים ששולטים ביד רמה בשוק, פרוסים בעשרות סניפים ונחשבים לשחקנים העיקריים בו.

במסגרת "הסרגל הדיגיטלי" - פרויקט משותף של "גלובס" עם מקאן דיגיטל, יחידת הפרסום הדיגיטלי של מקאן-אריקסון, וסוכנות המדיה החברתית Blonde 2.0 - בדקנו מי הרשתות שמובילות את ענפי הפארם, הספרים ו"עשה זאת בעצמך" באונליין, ואיך הן מצליחות לעשות זאת.

רשתות הפארם: ניחוח של הצלחה בסופר-פארם

תי רשתות הפארם המובילות מצליחות לעשות היטב את העבודה בכל הקשור לפנייה ישירה ללקוח בערוצים הדיגיטליים - אם בקידום מבצעים ומכירות באתר ובפייסבוק, ואם באמצעות עריכת רשימת קניות במובייל רגע לפני שמגיעים לסניף. סופר-פארם מצליחה להוביל עם עבודה טובה יותר בכל הערוצים, אך נראה שמי שתרים בסופו של דבר את כפפת הקניות המקוונות, תצליח לפתוח פער משמעותי.

סופר-פארם: עמוד פייסבוק מהפופולריים בישראל

רשת סופר-פארם מציעה - הן באתר והן במובייל - לערוך רשימת קניות מבין המבצעים השונים ואף להדפיס או לשתף אותה לפני שמגיעים לחנות. הבעיה היא שאין סנכרון בין רשימת הקניות באתר לבין זו שבאפליקציה - מה שהיה יכול לחסוך בלבול רציני ולעשות קצת סדר למשתמש. בנוסף, ברשימת הקניות ניתן לכלול רק מבצעים ואין באתר קטלוג מוצרים מלא.

האתר אף מציע ללקוחותיו ניוזלטר, שאליו ניתן להירשם גם דרך חשבון פייסבוק, והוא מאפשר בחירת עדכוני מבצעים בהתאם לסניף הקרוב ולקטגוריות שרלוונטיות ללקוח. אחד השירותים הדיגיטליים המובילים באתר, שבאמת נותן ערך למשתמש, הוא ClickPharm שהושק בתחילת השנה שעברה. השירות מאפשר להזמין תרופות מרשם מראש, דרך האתר או האפליקציה, ולחסוך עמידה ארוכה בתור לבית המרקחת בסניפים.

האתר צריך לעשות מקצה שיפורים בכמה היבטים שקשורים לפעילות הנלווית כמו אגף האופטיקה שלא מאפשר את בחינת המסגרות השונות. במובייל אפשר למצוא אתר מותאם רק באייפון.

עמוד הפייסבוק של סופר-פארם הוא אחד הפופולריים בישראל (כ-460 אלף חברים), כשהטאבים כוללים מבצעים מובילים, שירות לקוחות אינטראקטיבי ופיד אינסטגרם עם פעילות ענפה, לצד סרטוני הסבר קצרים על עיצוב ציפורניים. יש גם חשבון טוויטר פעיל אך מעט עוקבים, ועמוד יו-טיוב רשמי שזוכה לשיעורי צפייה גבוהים יחסית, בעיקר בפרסומות.

באופן כללי, סופר-פארם מנתבת את דרכה באופן יעיל בדיגיטל, כולל בשיתופי פעולה מסחריים עם אתרים שונים.

ניו-פארם: השקעה בתוכני וידיאו

עיצוב האתר של ניו-פארם מעט מבלבל מבחינת היררכיה לצד שימוש נרחב מדי בקובצי PDF, כמו חזון החברה או אזור המבצעים. האפשרות "שאלה לרוקחת" בתפריט הראשי, פותחת חלון נפרד עם אפליקציית פייסבוק, שנראית כמו פורום מיושן, ואינה מאפשרת הכנסת שאלות חדשות. דווקא באפליקציית המובייל השירות עובד בצורה הרבה יותר טובה וחלקה.

נקודה חשובה לציון היא ההשקעה של החברה בתחום הווידיאו. נקודת המוצא היא בסדרת "יפה ברגע" שהושקה בשנה שעברה וכוללת טיפים שונים על איפור. אמנם כל סרטון זכה לעשרות אלפי צפיות, אך לא נראה כי נרשמה אינטראקציה עם הגולשות בנושא זה. ניו-פארם השיקה גם סדרה אינטרנטית בשם "ארון התרופות", אך זו הביאה למאות צפיות בודדות לכל סרטון, על אף השקעה מכובדת בתוכן.

גם ניו-פארם, בדומה לסופר-פארם, מפעילה שירות של הזמנת תרופות מרשם ישירות מהאתר, אך משום מה היא לא מבליטה אותו ו"מחביאה" אותו תחת אזור שנקרא "עולם הבריאות". יתרה מזאת, השירות זמין רק בשישה סניפים בארץ. השירות זמין גם דרך האפליקציה אך לחיצה עליו פותחת את השירות באתר הבית.

נושא המבצעים מבלבל באפליקציה, שם הם מופיעים הן תחת "מבצעים" והן תחת "קופונים והטבות". הקופונים לא ניתנים לסריקה בקופה וכן לא ניתן לצרף אותם לרשימת הקניות. פיצ'ר ייחודי באפליקציה הוא שירות תזכורות לנטילת תרופות, חידוש מרשם או בדיקה רפואית.

הפוסטים בפייסבוק אמנם מדווחים על מבצעים, אבל נותנים גם הפניות למאמרים באתרים חיצוניים שאינם קשורים לניו-פארם וכך מעניקים ערך מוסף רב לגולשים. מנגד, טאב שירות הלקוחות דומה לזה שבאתר ומאפשר רק משלוח שאלות ללא אינטראקציה של ממש. עמוד האירועים והסרטונים לא עודכנו כבר כמה חודשים טובים. עמוד היו-טיוב כולל את סדרות הווידיאו שהופקו, אך לא עודכן כבר שלושה חודשים ואינו זוכה לכל קידום מעמוד הבית.

* ניו-פארם היא לקוח של משרד הפרסום מקאן-אריקסון.



רשתות ספרים: סטימצקי קוראת נכון את המפה

נף הספרים הוא אחד הוותיקים בעולם הדיגיטלי ובמיוחד בעולם המסחר המקוון. כבר שנים ששתי השחקניות המובילות בו מציעות מכירת ספרים באינטרנט, כשלפני שנה וחצי סטימצקי הייתה הראשונה (והאחרונה) להיכנס גם לשוק המובייל עם אפליקציה סלולרית. מהלך זה מעניק לה עמדת יתרון, כשבשאר הקטגוריות הרשתות די צמודות.

סטימצקי: אפליקציית אייפד מוצלחת

עיצוב התפריטים באתר של סטימצקי קצת מבולגן ולא מצביע על אפשרות להקליק עליהם, כמו גם העובדה שבחלק מהמקרים הוא נגלל עוד ועוד מטה. עם זאת, ישנו מידע נרחב על הפריטים השונים כמו ספרים, מוזיקה וסרטים, כולל הצעה של מבצעי קופה רגע לפני השלמת הליך הרכישה. האתר גם מאפשר רכישת גיפט קארד, כולל בדיקת יתרה.

בקטגוריית המובייל, סטימצקי משחקת משחק כפול: מצד אחד, אפליקציות האנדרואיד והאייפון שלה (זו של האייפון היא היחידה שזוכה לקישור באתר) כל הזמן קורסות. מצד שני, אפליקציית האייפד שלה היא חוויה נדירה: היא מביאה את כל ההיצע שבאתר בממשק נוח וזורם, לצד קישור ישיר לעמוד הפייסבוק וגם שני משחקים לילדים שמותאמים לעולם הספרים ולמסך המגע.

נראה כי סטימצקי עושה עבודה יפה בניהול הפוסטים בפייסבוק, אבל לא ממש מקפידה לעדכן את הטאבים השונים שלה - החל מאירועים וכלה בטאב "הספר הזה הוא אני", שמציג תחרות שהסתיימה בתחילת השנה, שבמסגרתה גולשים ממליצים על הספרים שלהם ו"הספר שלי ואני", שמציע שאלון שממליץ על ספרים מתאימים לקורא לקראת שבוע הספר 2012.

לרשת יש טאב ופעילות מוצלחת בפינטרסט, שמקשרת בין תמונות מספרים שונים לבין עמוד המכירה שלהם באתר סטימצקי. מנגד, ביו-טיוב הרשת לא מתרוממת, על אף ניסיונות לייצר תוכנית ראיונות אישית עם סופרים מובילים, שלא זכתה לשיעורי צפייה גבוהים במיוחד.

צומת ספרים: בעיה קשה בסלולר

אתר האינטרנט של צומת ספרים מעוצב בצורה יפה ומושכת, עם ניווט נוח בין גלריות הספרים בקטגוריות השונות. בדומה לסטימצקי, גם כאן מוצעים לגולש מבצעי קופה וגם כאן ניתן לראות דירוג ספרים על-ידי הקוראים אך לא ניתן להבין כמה קוראים דירגו.

מה שטוב ומזמין באתר, הולך לאיבוד בעולמות המובייל. כאילו השנה היא 2007, טרם יציאת האייפון הראשון, אין לצומת ספרים אתר מותאם ואין שום אפליקציה.

בפייסבוק שיעור האינטראקציה עם הגולשים נמוך בהרבה מזה של סטימצקי, כשגם במקרה הזה ניתן למצוא שלל טאבים שאינם מעודכנים או עובדים כמו האירועים, הווידיאו (סרטון אחרון מ-2011) ותחרות אינסטגרם שלא התרוממה. נקודת האור היחידה היא הצגת רשימת רבי-המכר השבועית, עם קישורים לספרים באתר הבית. על שאר הרשתות החברתיות אין מה לדבר: טוויטר לא מקודם ולא זוכה לאינטראקציה, עם ציוצים שממחזרים פוסטים בפייסבוק, וביו-טיוב יש שני סרטוני וידיאו בלבד.

רשתות עשה זאת בעצמך: הום סנטר בונה על הדיגיטל

שתות ה"עשה זאת בעצמך" (DIY) היו מנומנמות במשך תקופה ארוכה בתחום הדיגיטל, אך באחרונה לפחות אחת מהן התעוררה, במהלך שהספיק לה כדי להוביל. הום סנטר מנצחת את המתחרה אייס בזכות שני דברים: האפשרות לרכוש באתר ואזור המדריכים והטיפים, גם אם את שניהם היא עושה באופן שאינו מושלם. במובייל שתי הרשתות משתרכות מאחור ללא נוכחות.

הום סנטר: מכירה אונליין מתקדמת

מכירת המוצרים אונליין מעניקה להום סנטר פלוס גדול, כשהרכישה מלווה בגרף שמציג את התקדמות ההליך. האתר מציע למכירה פריטים רבים, לצד מבצעים ייעודיים לאתר. מנגד, את המוצרים שמשתתפים במבצעים בסניפים לא ניתן לצרף לעגלת הקניות אלא רק לצפות בהם.

אזור הטיפים הוא נדבך משמעותי באתרים של רשתות ה"עשה זאת בעצמך" והום סנטר עושה זאת בצורה אינטואיטיבית וטובה יותר מזו של אייס - אם זה בהמלצות על הכלים והפריטים הנכונים ואם זה במדריכים פרקטיים בעשרות תחומים. בנוסף, עמוד היו-טיוב כולל עשרות סרטונים עם מדריכי וידיאו בנושאים שונים, אך כמות הצפיות נמוכה.

באתר פועלות שלוש מחלקות תחת מתחמי-משנה כמו קרמיקה ומטבחים, אך כל אחת מהן נפתחת בחלון נפרד ותחת עיצוב שונה.

המחמאות לאתר הולכות לאיבוד במובייל. כמות החברים בעמוד הפייסבוק קטנה משמעותית מזו של המתחרה. העמוד משמש כולו לקידום מבצעים ומכירות, ללא טאבים מיוחדים וללא ניסיון לייצר אינטראקציה עם הגולשים. בכל הקשור למענה על שאלות וטענות הגולשים, מנהלי העמוד עושים עבודה טובה יחסית.

ACE: פעילות פייסבוק מוצלחת

האתר מציג קטלוג וירטואלי של כל מוצרי הרשת, אך לא מאפשר רכישה או יצירת רשימת קניות להדפסה. הפירוט על כל מוצר מצומצם עד למינימום הדרוש - בדומה להום סנטר. תחום חשוב שהרשת לא משקיעה בו מספיק הוא עולם המדריכים והטיפים. מדובר בשירות שאמור לספק ערך מוסף רציני, אך בפועל יש מספר בודד של סרטוני עזרה, לצד מדריכים טקסטואליים משעממים ויזואלית. יש הישענות גדולה על קטלוגים וירטואליים בחלקים השונים באתר, מה שלעיתים מעיק על גולשי המובייל. פיצ'ר נחמד באתר הוא היכולת לבצע בדיקת תוקף אחריות על בסיס הקלדת מספר ברקוד.

הקופונים בפייסבוק נחמדים ואינטראקטיביים, כך שאפשר לשתפם או להדפיסם. הפעילות ברשת החברתית, שהפנייה אליה נמצאת רק בעמוד הפנימי של המבצעים, משלבת היטב בין קידום מבצעים שוטף לבין טיפים חביבים ופשוטים. עם זאת, כמות האינטראקציה מצד הגולשים נמוכה וכך גם מספרם בעמוד. הטאבים לא מציעים פיצ'רים מיוחדים אלא בעיקר קטלוגים וירטואליים ומפת סניפים. רשתות חברתיות אחרות הן כלל לא אופציה.

* אליעזר פישמן, בעל השליטה בהום סנטר, הוא בעל השליטה ב"גלובס".

רשתות פארם

מתודולוגיה - סרגל קמעונאות

עוד כתבות

''אתה לוקח את הגלולה האדומה ואני מראה לך עד כמה עמוק מגיעה מחילת הארנב'' / צילום: Shutterstock

25 שנים לאחר שיצא לאקרנים, כולנו לכודים ב"מטריקס"

סרט המדע הבדיוני הקלאסי מ־1999 חזה עולם דומה לזה שאנו חיים בו היום, בו הטכנולוגיה מנתקת בני אדם זה מזה ● אולם הוא גם הזכיר לנו שהתנגדות היא אפשרית

נמל גמליק בטורקיה / צילום: Shutterstock

כך אנשי מסחר בטורקיה ובישראל פועלים לעקוף את החרם

החלטת ארדואן לאסור סחר עם ישראל הדהים את גורמי המסחר בשני הצדדים, שפועלים עתה למציאת חלופות ● בעוד שאנשי עסקים באנקרה מקווים שמדובר בגל שיחלוף, בממשל מנסים להשיג באמצעות המהלך השפעה על עזה ● 3 הערות

וורן באפט / צילום: ap, Nati Harnik (עיבוד תמונה)

באפט הפך את ברקשייר למכשיר השקעה שלא היה כמותו, וזה השתלם

אילו בעלי ברקשייר האת'וויי והמשקיע האגדי היה מנהל במקום זאת קרן גידור, היה לו כנראה הרבה יותר הון, והרבה פחות משקיעים מרוצים ומעריצים ● כי ההתעקשות שלו שמבנה החברה צריך להתאים לאסטרטגיה, ולא להיפך, עשתה את ההבדל לבעלי המניות

כרים חאן, התובע הראשי של בית הדין הפלילי בהאג / צילום: Reuters, Latin America News Agency

התובע שנפגש עם משפחות בעוטף וכעת חוששים שיוציא צווים נגד ממשלת ישראל

מומחים מספרים לגלובס על התובע הראשי, כרים חאן, שבידיו הכוח להוציא צווי מעצר בינלאומיים לבכירים ישראלים ● הם מתארים משפטן מוערך שמבין את הזירה הפוליטית, וברגע שהוא מקבל החלטה - קשה להניא אותו ● עם זאת, הם בטוחים: אף אחד לא ייעצר כרגע

בנייה בדרום. חומרי הגלם לבנייה מתייקרים / צילום: Shutterstock

השלכות החרם הטורקי כבר כאן: אלה המוצרים שמתייקרים

כנען סנטר הודיעה על עלייה של כ־20% במחירי צמר זכוכית, קבוצת נוימן מעלה ב־9% את מחיר מוצרי הברזל, וחברת רב בריח מעלה מחירי מוצרים ב־8% • "בקרוב נראה הודעות נוספות כאלו"

רות אפריאט, מנהלת החטיבה העסקית ברמ''י / צילום: אורטל צבר

התחזית של הבכירה ברמ"י לקרקע הלוהטת של תל אביב

רות אפריאט, מנהלת החטיבה העסקית ברמ"י, מצהירה שייצאו לשיווק קרקעות נוספות בשדה דב עוד השנה ● את המשך פינוי בסיסי צה"ל ומפעלים של מערכת הביטחון מאזורי הביקוש היא רואה כאתגר מרכזי ואומרת: "צריך להבין שיש מערכת אזרחית שחייבת להתפתח ולא יכול להיות שהמארג הביטחוני יקבל את הבכורה"

3 פסקי דין בשבוע / צילום: אנימציה: טלי בוגדנובסקי

חנות שמרה חניה ללקוחות בעזרת קלנועית, נקנסה וערערה לעליון. מה קבע ביהמ"ש?

זוג הורים הגיעו לביהמ"ש לאחר שלא הצליחו להסכים אם לחסן את בנם בחיסוני שגרה המומלצים ע"י משרד הבריאות ● חנות בחיפה הציבה קלנועיות בחניות ציבוריות הסמוכות אליה, כך שיישמרו ללקוחותיה, לאחר שנקנסה 7 פעמים ביקשה להישפט ● ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע תיעד בווידאו דיונים ועורר ביקורת ● 3 פסקי דין בשבוע  

השכר הממוצע / צילום: Shutterstock, Rita Kapitulski

השכר הממוצע זינק: 14,108 שקל בחודש מרץ. ומה קרה בהייטק?

על פי "אומדני הבזק" של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מדובר בעלייה של כ-3.5% לעומת מרץ 2023 ● השכר הממוצע של עובדי הייטק בפברואר זינק ב-13% לעומת שנה שעברה

נרות ותמונות לזכרו של אלכסיי נבלני, ליד הקונסוליה הרוסית בפרנקפורט / צילום: Associated Press, Michael Probst

מותו של נבלני הותיר את האופוזיציה הרוסית מפולגת בגלות

המלחמה באוקראינה פיזרה את האופוזיציה של רוסיה ● כשהיא נמצאת בגלות, חבריה מחכים לרגע הנכון להחליש את הנשיא ולדימיר פוטין

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילומים: אלכס קולומויסקי־ידיעות אחרונות, דוברות הרשות השופטת, איל יצהר

האינטרסים והדילים: מאחורי הקלעים של הוועדה לבחירת שופטים

עשרות שופטים ורשמים חדשים מונו בשבוע שעבר, צעד הכרחי לאור העומס הכבד על מערכת המשפט ● הפשרות שנאלצו לעשות בוועדה כדי לזכות במינויים החדשים, ההישגים של הקואליציה, השריף החדש בנגב והמשמעות הנעלמת של המילה "זמני" ● חמש הערות על בליץ המינויים

ד''ר רוני סימונס, עמותת שותפות מגן / צילום: ינאי יחיאל

שיטת טיפול חדשה מנסה לסייע ללוחמים במניעת פוסט טראומה

הגישה שמציעה עמותת שותפות מגן משכללת טיפול משנות ה-80 באמצעות טכנולוגיות מציאות רבודה, תנועות עיניים ושיטות לוויסות רגשי ● עד כה, מאות לוחמים ואנשי כוחות הביטחון עברו את הטיפול ●  ישראל מתגייסת

בניין שרוסס במגני דוד, בפריז (דצמבר 2023) / צילום: Reuters, LUCIEN LIBERT

דוח חדש: "העולם עד לגל הגרוע של תקריות אנטישמיות מאז מלחמת העולם"

ב־2023 נרשם זינוק של עשרות אחוזים במספר התקריות האנטישמיות מכל הסוגים, כך מגלה דוח של אוניברסיטת תל אביב והליגה נגד ההשמצה ● לפי הדוח, יותר ויותר אמריקאים מסכימים עם סטריאוטיפים אנטישמיים, והרשתות החברתיות "הפכו לקרקע פוריה לשנאה ורדיקליזציה"

אור צלקובניק / צילום: עדי לם

תוך פחות משנה ועם רייטינג מדשדש: אור צלקובניק עוזב את חדשות 13

צלקובניק הוא המנכ"ל הרביעי שעוזב את חברת החדשות בחמש שנים ● המהלך נובע ככל הנראה בשל חוסר הסכמתו לבצע קיצוצים בכוח האדם ובשל פערים גדולים בינו לבין כתבים בחברה

מתוך הקמפיין של רשות המסים / צילום: צילום מסך מיוטיוב

תוכנית הדגל של רשות המסים נכנסת היום לתוקף. כל מה שכדאי לדעת

תוכנית "חשבוניות ישראל" של רשות המסים למאבק בהון השחור, שתאפשר לקזז מע"מ מחשבונית רק לאחר קבלת מספר מיוחד, נכנסה היום לתוקף ● איך התוכנית החדשה תעבוד, על מי היא חלה, ומהן הסנקציות על מי שלא יפעל לפי החקיקה החדשה? מומחי המס מסבירים

מכוניות חדשות בנמל אילת / צילום: איל יצהר

משלוח הרכב שיצא מטורקיה בדקה ה-90, ומה החלופות שבוחנים היבואנים

יבואני הרכב הישראלים נערכים לסגר היצוא מטורקיה ● משלוח ענק של טויוטה הספיק לצאת לישראל "ברגע האחרון", אולם בענף צופים עיכובים באספקת דגמי מפתח

נרנדרה מודי / צילום: Associated Press, Rajesh Kumar Singh

900 מיליון הודים נקראים להחליט אם הם רוצים ראש ממשלה לנצח

נרנדרה מודי מציין עשר שנים לשלטונו אך רוצה עוד חמש, וכנראה יזכה בהן בבחירות שנערכות בהודו ● הוא מודיע שרק דבר אחד מעניין אותו - האומה, וזו אולי אסירת תודה, אך מתרחקת מן האידיאלים הדמוקרטיים, החילוניים והשוויוניים של מייסדיה ● ואיך כל זה קשור למפלגת העבודה בישראל?

וורן באפט / צילום: Associated Press, Nati Harnik

וורן באפט מציג רווחי שיא והר מזומנים. למה הוא מוכר מניות אפל?

ברקשייר האת'ווי, בהובלת המשקיע האגדי וורן באפט, דיווחה על זינוק מרשים ברווח התפעולי ברבעון הראשון של השנה ● במקביל חברת האחזקות הודיעה על הקטנת פוזיציה בענקית הטכנולוגיה אפל בכ-13%

פרויקט ''העיר הלבנה'' של יובל אלון בחיפה / צילום: חברת AVA STUDIO

עסקת הנדל״ן שמוכיחה: לחיפה כללים משלה

דירת 4 חדרים בשטח 117 מ"ר נמכרה בפרויקט "העיר הלבנה" של יובל אלון בחיפה, המשתרע על כ־26 דונם ● העסקה התעכבה כשלוש שנים, והדירה נמכרה ב־2.5 מיליון שקל, נמוך מהמחיר הנוכחי בפרויקט

מנכ''ל נמלי ישראל הפורש, יצחק בלומנטל / צילום: שלומי יוסף

הסיפור המטלטל על המנכ"ל שקיבל בשורת איוב ושרד אותה

כשיצחק בלומנטל, אז מנכ"ל חברת נמלי ישראל, חש ברע, הוא היה בטוח שייקח כדור ויחזור לעבודה בתוך שעתיים ● אך הרופאים צפו שנותרו לו שבועות ספורים ● בראיון סיכום כהונה הוא מדבר על השנה המטלטלת ועל ההחלמה המפתיעה ומספר על תוכנית הנמלים החדשנית ש"תשפיע על המשק כולו"

עסקאות השבוע / עיצוב: טלי בוגדנובסקי

עם נוף לים ומרפסת גדולה: בכמה נמכרה דירת 4 חדרים ברמת אביב ג?

ברחוב אבשלום חביב ברמת אביב ג' נמכרה דירה בשטח של 114 מ"ר בתמורה ל־5.17 מיליון שקל ● בבניין יש חניה מקורה עם שער חשמלי, שתי מעליות, והוא קרוב לקאנטרי ולמרכז שוסטר ● "המחיר הראשוני היה גבוה יותר, אולם בגלל שבעלי הנכס ביקשו למכור בהקדם - המחיר ירד" ● ועוד עסקאות נדל"ן מהשבוע האחרון