הצרכנים בישראל בחרו במותגי-העל (Superbrands) של ישראל ל-2014. הבחירה בוצעה ביוזמת ארגון ה-Superbrands הבינלאומי, הפועל ביותר מ-70 מדינות ובכללן ישראל.
לרשימת מותגי-העל מצטרף השנה, לראשונה, עיתון העסקים "גלובס". מותגי תקשורת נוספים שנכנסו לרשימה: ערוץ 2, ערוץ 10, "ישראל היום", "ידיעות אחרונות", תוכנית הטלוויזיה "ארץ נהדרת", גלגלצ, מאקו, וואלה!, "נשיונל גיאוגרפיק", YNET ו-yes. בין המותגים שיצאו מהרשימה: קשת, גלי צה"ל ותוכנית הטלוויזיה "כלבוטק".
בין יתר המותגים שהוכתרו כסוּפֶּרְבְּרֶנְדְס גם מותגים מעולם מוצרי הצריכה, כדוגמת קוקה-קולה, במבה, סופר-פארם, שופרסל ורשת שיווק השקמה של רמי לוי; מותגי דיגיטל כדוגמת אייפון, WAZE, גוגל ופייסבוק; מוסדות ציבור כדוגמת המוסד, צה"ל והשב"כ; אישים כדוגמת שמעון פרס, הרמטכ"ל בני גנץ ושלמה ארצי; ועמותות כדוגמת אד"י, זק"א ויד שרה.
זו השנה השישית בה מכריז ארגון Superbrands ישראל על רשימת מותגי-העל בישראל, המבוססת על מחקר צרכנים. בישראל עורך את המחקר מכון MarketWatch של אבינעם ברוג.