הממיר המקליט מג'יק של הוט עשוי לגרום לשריפת החיבור לטלוויזיה ולחולל נזקים ללקוחות באלפי שקלים - כך נחשף אמש (ד') בתוכנית "צינור לילה" בערוץ 10.

מסתבר כי לקוחות שהתקינו את הממיר המקליט של הוט, ממיר המגי'ק, וחיברו אותו ליציאת ה-HDMI בטלוויזיה, חוו לא אחת מצב שבו החיבור פשוט נשרף והושבת כליל. במצב כזה הושבתו הממיר והטלוויזיה, והלקוחות נאלצו לקחת את הטלוויזיה לתיקון שעלותו מאות שקלים.

אחת מנפגעות התקלה סיפרה הבוקר (ה') ל"גלובס" כי האירוע התרחש אצלה פעמיים ברציפות, והיא נאלצה לשלם במצטבר כ-1,000 שקל עבור התיקון. לדברי המתלוננת, כאשר פנתה להוט, החברה טענה כי ייתכן שמדובר בבעיה שקשורה בחברת החשמל, ואולם בדיקה שערכה מול חברת החשמל הראתה שלא הייתה שום תקלה באזור המגורים שלה.

ב"צינור לילה" נחשפה אמש תכתובת מול עובדי הוט, ולפיה הנהלת הוט הדריכה עובדים כיצד להתמודד עם תלונה זו מצד הלקוחות, מה לומר, מה לא לומר - וכיצד לפצות במידת הצורך.

לפי התחקיר, החברה הנחתה את העובדים להסביר ללקוחות כי מקור התקלה אינו בממיר ולא קשור להוט אלא לחברת החשמל. אם הלקוח יאיים לפנות לתקשורת או לתבוע את החברה, יש לפצות אותו בשקט, בעיקר על מנת שהדבר לא יוביל לגל של פניות ותביעות מצד לקוחות.

עוד צוין כי בימים אלה מתארגנת בקשה לתביעה ייצוגית נגד החברה.

מהוט נמסר בתגובה כי "מדובר בממיר פופולרי המשרת מנויים רבים באופן תקין ולאורך זמן. החברה מייחסת למקרים הללו את מלוא הרצינות. אנו מטפלים בכל תלונה הנוגעת לממיר ומחויבים לפתור כל בעיה לשביעות-רצונם של לקוחותינו. מנכ"ל הוט, אילן צחי, הנחה את הגורמים הרלבנטיים בחברה לטפל בכל מקרה ומקרה, עד לפתרונו המלא".