אחרי התחלה רדומה למדי של מותגי הרכב הסיניים בארץ, נערך קבוצת לובינסקי ל"קאמבק" של המותג MG עם שני דגמים. הראשון הוא המכונית הקומפקטית החדשה MG3, שתציע ממדים של סופר-מיני במחיר של מכוניות מפלח ה"מיני" הבסיסי. אורכה של המכונית 4.02 מ', רוחבה 1.73 מ', בי הגלגלים שלה באורך 2.52 מ' והיא מגיעה ארצה עם מנוע 1.5 ליטר בנזין בהספק 109 כ" ועם תיבת הילוכים ידנית בלבד.

הרוכשים יוכלו לשלב בין צבעי גוף שונים לבין גג בצבע לבן או שחור וכמקובל במכוניות סיניות רמת האבזור גבוהה מהמקובל. גרסאות הבסיס מגיעות עם 6 כריות אוויר ושלל מערכות בטיחות, צג דיגיטלי מרכזיי, פנסי LED קדמיים ועוד. בשתי רמות הגימור הבכירות מקבלים, בהתאם לגרסה, גם חיישני רוורס, חישוקי סגסוגת 16', בקרת שיוט, ריפוד משולב עוד ועוד. טווח המחירים נע בין כ-67 אלף שקלים ועד כ-79 אלף שקלים לדגם המפואר.

במקביל מחדשת לובינסקי את השיווק של המשפחתית MG350, לאחר שעברה מתיחת פנים וריענון. המכונית תוצע בגרסת בסיס עם מנוע 1.5 ליטר בהספק 106 כ"ס ותיבה אוטומטית בת 4 מהירויות או בגרסת טורבו עם מנוע 1.5 ליטר בהספק 126 כ"ס ותיבה אוטומטית בת 6 מהירויות. טווח המחירים נע בין כ-107 ל-128 אלף שקלים לדגם הטורבו המפואר, שמגיע עם חישוקי סגסוגת, מערכת מולטימדיה מתקדמת ועוד.