גם מכירות נאות בליל כל הקדושים (הלואין) לא הצליחו להציל את שוק הקמעונאות בבריטניה, שלא הראה צמיחה לעומת התקופה המקבילה בשנה שעבר. מזג האוויר החם יחסית לעונה זו, ביחד עם מצוקה כלכלית ארוכת טווח, באו לידי ביטוי בשוק נטול צמיחה.
אחרי חודשיים של מזג אוויר חם בניגוד למקובל בשלב זה של השנה, ענף האופנה סובל מקשיים דרמטיים, לצד שוק המזון שמוסיף לדשדש. יצרני האופנה לא מצליחים להיפטר ממלאי בגדי החורף שלהם, הוסבר ב-CNBC, והם מקווים לנובמבר קר במיוחד כדי להצליח למכור את הביגוד לפני שעונת האופנה מסתיימת.
ב-2013 הראו מכירות האופנה צמיחה של 0.8% לעומת 2012, אולם השנה התמונה שונה, וגם מכירות יפות מאוד של תחפושות ההלואין החודש, שצמחו משמעותית לעומת השנה, לא הצליחו להציל את המגמה הכללית.
גם מכירות המזון ירדו ב0.4% לעומת שנה שעברה, וב1.4% לעומת יולי האחרון. המספרים הוכיחו כי הצרכנים עדיין שמים בראש סדר העדיפויות שלהם את משק הבית, עם ריהוט שמוביל על פני שאר הקטגוריות.
"למרבה הצער, מזג האוויר החם הותיר את יצרני אופנה עם המלאי שלהם במחסנים, מה שיוביל אולי להנחות מוקדמות, עוד לפני חג המולד", כתב ראש קמעונאות ב-KPMG דיוויד מק'קורקודייל בדוח בנידון.