הנהלת מגדלי עזריאלי בנתה לענבל אור חדר עישון אטום צמוד למשרד שלה בעקבות תלונות ממשרדים סמוכים - כך מדווח היום (ב') העיתון "ידיעות אחרונות", על רקע הפרשה בה נעצרה אור במטוס אל-על לאחר שלטענת הדיילים היא התכוונה לעשן בתא הטייס, ולטענת אור היא לא התכוונה לעשן.

"ידיעות אחרונות" מדווח על עשרות תלונות של משרדים בעזריאלי נגד אור בטענה לעישון כבד ובלתי נסבל מצידה. אור שוכרת משרדים במגדלי עזריאלי עבור חברת אור סיטי נדל"ן שבבעלותה.

"הערנו לה כמה וכמה פעמים ולא התייחסו אלינו", אומר ל"ידיעות" גורם בחברת התעופה אייר קנדה ששוכרת משרדים ליד אור סיטי נדל"ן. "היה פה מהנדס מזגנים שהסביר כי השרוול ממשרדיה למשרדינו עובר באותה סירקולציה כך שאנחנו סובלים... כשיוצאים לשירותים זה כמו לצאת לפאב... במאי האחרון עברה לכאן ענבל אור ומאז חיינו הפכו סיוט".

מחברת אור סיטי נמסר בתגובה כי "אנו מקפידים לשמור על נוהלי מגדלי עזריאלי למען עובדינו ושכנינו למשרדים. בבדיקה שגרתית שנערכה לאחרונה נמצא כי אנו עומדים בכל התקנים".

מקבוצת עזריאלי נמסר כי הקבוצה "פועלת עפ"י החוק למניעת עישון במקומות ציבוריים. במידה ששוכר במגדלי המשרדים מעוניין בהגדרת מתחם עישון במשרדיו, עליו לעמוד בתקנים ובדרישות על פי החוק ובבדיקה נוספת של מהנדסי הקבוצה על מנת שלא להפריע לגורמים סמוכים לו".