יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ אבישי ברוורמן הודיע הבוקר (ב') לראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת העבודה ח"כ יצחק הרצוג כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת, אך יישאר חבר פעיל במפלגת העבודה.

"בשנותיי בכנסת שירתי כחבר כנסת, כיו"ר וועדת הכספים, כשר לענייני מיעוטים, ובקדנציה הנוכחית כיו"ר ועדת הכלכלה. בכל תפקידיי השתמשתי בניסיוני ובכישוריי בכדי לתרום למען המדינה ולמען החברה בישראל ובכדי להביא לשיח כלכלי חברתי אחראי ומוסרי בכנסת, תוך כדי העלאת הנושאים המשמעותיים אשר על סדר היום הכלכלי", מבר ברוורמן.

לאחרונה עלה ברוורמן על מסלול התנגשות מול קבוצת דלק ונובל אנרג'י לאחר שדחף להטיל פיקוח על מחירי הגז, בטענה ששתי האחברות האמורות מחזיקות במונופול על הגז הישראלי.

"עבורי, זאת הייתה זכות גדולה לשרת את המדינה והמפלגה", הוסיף ברוורמן. "היום, מתוך תחושת מיצוי, אני פורש מהחיים הפוליטיים וממשיך לדרך חדשה. בבחירות הבאות, מפלגת העבודה, לראשונה מזה תקופה ארוכה, מציבה הזדמנות אמיתית להחלפת שלטון הימין ונתניהו. לאחר שנים רבות של שלטון הימין ישנו סיכוי אמיתי למהפך שיביא לישראל הנהגה טובה יותר. יצחק הרצוג, הוא המועמד שיכול להביא את השינוי ויש לו את היכולת והכישורים להנהיג את המדינה ולהביא תקווה חדשה".