קיבלנו את דוח מבקר המדינה לענייני מחירי הדיור, וזהו דוח חשוב. אנחנו מתייחסים אליו בכל הרצינות הראויה מפני שהנושא רציני ויש בו מסקנות מתבקשות. הן ייושמו" - כך אמר הערב (ד') ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך ביקור במעלה-אדומים, בהתייחסו לדוח מבקר המדינה בנושא מחדל הדיור.

"עשינו הרבה, הדוח מציין לא מעט דברים שעשינו, אבל אני אומר בצדק שיש הרבה דברים שיש לעשות", המשיך נתניהו. "אני מתכוון לעשות את זה בממשלה הבאה עם שותפינו הטבעיים. אני גם שומע מהם את הנכונות וההבנה שיש לטפל במשימות הנוספות המתבקשות, ואני בטוח שבמאמץ משותף נצליח להתגבר גם על המשימה הגדולה הזו".

בהמשך דבריו, נתניהו עבר להתייחס לנושא האיראני: "כשאנחנו מדברים על מחירי הדיור, על יוקר המחיה, אני לרגע לא שוכח את עניין החיים עצמם. האתגר הגדול ביותר שאנחנו עומדים בפניו, לחיים שלנו, כאזרחי ישראל, כמדינה - זה האיום של התחמשות איראן בנשק גרעיני עם מטרה מוצהרת להשמיד אותנו. מההסכם שמתגבש כרגע יש הרבה סיבות לדאוג. המעצמות התחייבו למנוע מאיראן נשק גרעיני. מההסכם המתגבש נראה שהן ויתרו על ההתחייבות הזו והן משלימים עם זה שאיראן, בהדרגה של שנים, תפתח יכולות לייצר חומר בקיע להרבה מאוד פצצות גרעין. אולי הם משלימים עם זה. אני אינני מוכן".

ראש הממשלה הדגיש עוד כי "כראש ממשלת ישראל יש לי אחריות לביטחון המדינה ואזרחי ישראל. אני חייב לעשות כל מה שביכולתי כדי להביע את התנגדותנו, להתריע על הסכנות, לא רק לנו ולשכנינו, גם לעולם כולו, מהתחמשות איראן בנשק גרעיני. אני מכבד את הבית הלבן ואת נשיא ארה"ב, אבל בעניין כל כך גורלי שיכול לקבוע אם נתקיים או לא, חובתי לעשות הכל כדי למנוע סכנה גדולה זו למדינת ישראל".