המסחר בוול סטריט ננעל היום בירידות שערים, והמדדים סיכמו שבוע שלישי ברציפות של ירידות. זאת על רקע הצלילה במחיר הנפט, שהביאה לצניחה במניות חברות האנרגיה.

נוסף על כך, מדד אמון הצרכנים ירד במארס לשפל של ארבעה חודשים. כמו כן, הירידה הלא-צפויה במכירות הקמעוניות בפברואר (הנתון פורסם אתמול) גרמה לשינוי בהערכות הסוחרים באשר לתזמון העלאת הריבית. החוזים העתידיים על קרנות הפד מעניקים סבירות של פחות מ-50% להעלאת ריבית ביוני ו-53% להעלאת ריבית בספטמבר (לעומת 56% לפני פרסום דוח התעסוקה בשבוע שעבר).

"אנחנו בדרך לסגור שבוע תנודתי במניות, אך התקווה לדחיית העלאת הריבית מסייעת. נצטרך להמתין לפגישת הפדרל ריזרב בשבוע הבא כדי לקבל עוד רמזים", מסר ברוקר ב-Interactive Investor.

בשוק הושפעו מהירידה במדד אמון הצרכנים של אונ' מישיגן בחודש מארס, שפורסם כחצי שעה אחרי פתיחת המסחר. המדד ירד החודש ל-91.2 נקודות לעומת 95.4 נקודות בפברואר, ולעומת ציפיות לעלייה ל-95.6 נקודות. כפי שראינו אתמול, נתון חלש דווקא יכול היה לדחוף את השוק מעלה, שכן בתקופה זו נתונים חלשים נתפסים ככאלה שיכולים לדחות את העלאת הריבית, ולהיפך.

מבין המניות הבולטות היום בשוק, טבע המשיכה לרכז עניין רב לאחר שאמש סגרה המניה מעל שער של 60 דולר לראשונה מאז 19 באפריל 2010. המניה פרצה את הרף הפסיכולוגי של 60 דולר במחזורי מסחר הגבוהים כמעט פי 3 מהממוצע היומי ב-3 החודשים האחרונים (יותר מ-12 מיליון מניות החליפו ידיים).

Aéropostale (סימול: ARO) פרסמה אזהרת רווח וצופה הפסד כבד מהצפוי ברבעון הראשון של השנה. מצד שני, FXCM (סימול: FXCM) פרסמה דוחות כספיים טובים אמש אחרי הסגירה.

מניית Herbalife (סימול: HLF) בלטה לאחר שהעיתון "וול סטריט ג'ורנל" חשף כי חוקרים פדרלים חוקרים אנשים הקשורים לאפשרות של מניפולציה במניה, בה מעורבת לכאורה קרן הגידור של ביל אקמן.