בעקבות חשיפת "גלובס", שרת התרבות מירי רגב טרפדה את הקרנת הסרט שעוסק בחייהם של יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, ורעייתו לריסה בפסטיבל הקולנוע בירושלים.

רגב הציבה אולטימטום להנהלת פסטיבל הקולנוע בירושלים שלפיו הסרט "אל סף הפחד", שעוקב אחר חייו של רוצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, יוקרן מחוץ לפסטיבל הקולנוע בירושלים או שמשרדה לא יתקצב את האירוע. זמן קצר לאחר מכן הודיעו מארגני הפסטיבל כי קיבלו את מתווה הפשרה של רגב והסרט ימשיך להתחרות על תואר "הסרט התיעודי הטוב ביותר", אך יוקרן מחוץ לפסטיבל. השרה רגב בירכה על ההחלטה.

מהנהלת הפסטיבל נמסר: "בהמשך לסערה הציבורית שחוללה הידיעה בדבר הקרנתו של 'אל סף הפחד' במסגרת פסטיבל הקולנוע ירושלים, ומתוך רצון עמוק להתחשב ברגשות הציבור, הוחלט בהנהלת הפסטיבל לקיים את הקרנת הסרט שלא במסגרת שבוע הפסטיבל, אלא בהקרנת טרום בכורה מיוחדת בירושלים מספר ימים לפני תחילת הפסטיבל. הפסטיבל שומר על זכותו של הסרט להשתתף בתחרות הסרט התיעודי הטוב ביותר".

המהלך של רגב מגיע שעות ספורות אחרי שהקפיאה את התקצוב של תיאטרון אל מידאן בחיפה, בעקבות העלאת המחזה "הזמן המקביל" המבוסס על יומניו של המחבל וואליד דקה שחטף, עינה ורצח את החייל משה תמם ז"ל.

רגב סיימה בצהריים (ג') את פגישתה עם משפחת תמם יחד עם נציגי משרד התרבות והספורט בינהם ד"ר חיים פרלוק יו"ר המועצה לתרבות ואומנות.

פרלוק חשף בדיון כי לפני מספר ימים ערך ביקור בתיאטרון אל מידאן (הזירה) ולתדהמתו גילה מספר דברים שמעלים תהייה לגבי מקורות הכספים והעובדה שישנם כספים שמנהלי התיאטרון לא ידעו להסבירם. כמו כן דיווח פרלוק לשרה כי הוא ניהל שיחה עם מנהל התיאטרון וזה השיב לו כי התיאטרון שלו הוא פוליטי.

בנוסף שוחח פרלוק עם המחזאי של ההצגה "הזמן המקביל" וזה השיב לו כי הוא מזדהה עם הרוצח וכי הוא מקור השראתו. עוד חשף פרלוק כי במסגרת הבדיקה המעמיקה של המועצה עולה עוד כי המחבל היושב בכלא ההישראלי מנהל באמצעות רשת האינטרנט את הקשר עם העולם לרבות הפצת מחזאותיו מתוך הכלא הישראלי לרבות הקשר עם המחזאי של ההצגה בתיאטרון אל מידן.

משפחת תמם יחד עם ארגון אל מגור הציגו מידע המחייב בדיקה של מערכת הביטחון. החומר כפי שהוצג יועבר על ידי המשפחה ועל ידי גורמי המשרד לידי בדיקה של גורמי האכיפה לבדוק את מהימנותם.

ד"ר פרלוק הציע לשרה לעצור את התקציב לתיאטרון אל מידאן עד להשלמת הבדיקה המקיפה הנוגעת למקורות התקציב והקשר עם גורמים כאלו ואחרים. רגב קיבלה את המלצתו של פרלוק להקפיא את העברת הכספים לתיאטרון עד מיצוי שלבי הבדיקה הנדרשים על פי חוק.