החברות אזורים ועופר השקעות בחרו בחברת "סיון ביצוע" מקבוצת "צמח המרמן" להיות הקבלן המבצע בפרויקט הרצליה הילס. מדובר בפרויקט שמוקם על שטח 70 דונם ויכלול עם סיומו 600 יחידות דיור.

הסכם הביצוע שנחתם מתייחס לבניית החלק הראשון של הפרויקט, הכולל 297 יחידות דיור בשישה מגדלים בני 18 קומות וכן ארבעה בנייני מגורים בני שלוש קומות כל אחד, ומעניק לחברת סיוון ביצוע גם אופציה לבניית החלק השני הכולל 303 יחידות דיור.

על פי דיווח החברה לבורסה, היקף חוזה הביצוע לגבי החלק הראשון עומד על 240 מיליון שקל כאשר במידה והאופציה שניתנה לחברה תמומש במועד מאוחר יותר, ההיקף הכספי של בניית החלק השני של הפרויקט יעמוד על 244 מיליון שקל. את האופציה ניתן יהיה לממש תוך 24 חודש מתחילת העבודות על שלב א' של הפרויקט.

מהחברות היזמיות של הפרויקט, אזורים ועופר השקעות נמסר כי: "במכרז שנערך לבחירת קבלן הביצוע התמודדו קבלנים נוספים, אך הבחירה בחברת "סיון ביצוע" נעשתה בעקבות הניסיון הרב של החברה בביצוע פרויקטים מורכבים".

"סיון ביצוע" היא חברת בת (50%) של "צמח המרמן" הציבורית ונמצאת בבעלות משותפת של סיון ברקוביץ, המנהל את החברה מאז הקמתה ב-2005 ושל חברת "צמח המרמן" בשליטת משפחות פייגלין ובן אברהם.

את חברות סיון ביצוע וצמח המרמן ייצגו בעסקה עורכי הדין אורן סלעי וקרן גולדנברג ממשרד שחף סלעי . את אזורים ואחים עופר השקעות ייצגו עורכי הדין נפתלי ניר ממשרד יגאל ארנון וויקי זמיר.