סגן השר איציק כהן מש"ס מאיים להגיש תביעת לשון הרע נגד חבר הכנסת אורן חזן, בעקבות דברים שאמר חזן לכהן במליאת הכנסת ב-15 ביולי, ולפיהם רמז, לטענת כהן, כי הוא מעורב בשערוריות שיוחסו לאורן חזן.

פרקליטו של כהן, עו"ד זרי חזן, שלח היום (ג') לח"כ אורן חזן "מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים" שבו הוא דורש מח"כ חזן לפרסם לאלתר התנצלות בפני סגן השר וכן פיצוי בסך 50 אלף שקל בגין הנזק שנגרם לו לטענתו, מדברי ח"כ חזן.

במכתב ההתראה שהגיע לידי "גלובס" כותב בא כוחו של סגן השר כהן לאורן חזן: במסגרת הישיבה (מ-15 ביולי - ח"מ) במעמד המליאה, וכאשר זאת מסוקרת בכלי התקשורת השונים, רמזת רמזים עבים וחוזרים כאילו סגן השר מעורב בשערוריות שיוחסו לך עצמך לאחרונה בתקשורת, באומרך 'שאני אספר איפה אני פגשתי אותך?... אוה, אנחנו לא נספר על זה עכשיו'".

עוה"ד מוסיף וכותב לח"כ חזן כי "לאחר דברים אלה הגדלת לעשות וכינית את סגן השר 'חוצפן' מספר רב של פעמים וכן 'מבולבל', ולא פסקת מהתבטאויותייך אלה עד אשר הורחקת מאולם המליאה, לאחר אמירתך לפיה 'סגן השר החליק על הראש'".

הטענות של סגן השר כהן נגד ח"כ חזן אינן מסתכמות בכך. במכתב ששלח עורך דינו של כהן הוא מוסיף וטוען כי למחרת, ב-16 ביולי, התראיין ח"כ חזן בתקשורת ואזי, לטענתו' הוסיף ואמר דברים שפוגעים בסגן השר.

"התראיינת לאתר החדשות "וואלה! News" שם מסרת לכתב עמרי נחמיאס כי "ראוי שאיציק כהן ישטוף את פיו באקונומיקה לפני שהוא פותח אותו שוב ומקניט חברי כנסת פוגע בשמם וכאדם חובש כיפה מוציא דיבתם וחוטא בלשון הרע, וכן חזרת ורמזת בתגובה לשאלת הכתב, היכן פגשת את סגן השר: 'ימים יגידו'".

"אין לחתום מטה אלא להצר על דברי ההסתה והכזב הפרועים שנאמרו על ידך בעניין סגן השר, ועל נסיונך הפסול להטיל בו רפש אשר דבק בך עצמך. כל זאת כאשר סגן השר אינו מסתובב בחוגים איתם אתה נמנה, אין לו כל היכרות מוקדמת איתך מחוץ לכתלי הכנסת, ולמען הסר ספק לא פגש בך בשום נסיבות אשר אינך יכול לפרטן במליאה", מוסיף וכותב עו"ד זרי חזן את מכתב ההתראה.

לטענתו, "הדברים מתחדדים ביתר שאת לאור היותו של סגן השר אדם חרדי, אשר לציבור בוחריו רגישות יתרה למעורבות מי מנבחריו בדברים שייחסת לו ללא כל בסיס המעוגן במציאות. יתרה מכך עלולים דברים אלו לגרום לסגן השר נזק פוליטי בל ישוער, ונזק אף חמור יותר לשמו הטוב ולכבודו בקרב הציבור הרחב בכלל ובקרב קהילתו בפרט".

לדברי עוה"ד במכתב לח"כ אורן חזן "התבטאויותייך, אשר סוקרו בין היתר באתרים ובעיתונים חרדיים, יש בהם כדי לפגוע פגיעה קשה בכבודו ובשמו של סגן השר, ולהסב לו נזקים כבדים, שכן מדובר, בין היתר, בהוצאת דיבה מפורשת ומשוללת כל בסיס, אשר תפגע באמון הציבור בסגן השר ובכנסת כולה. פרסומי כזב אלו, כאילו היה מעורב סגן השר בפרשיות המיוחסות לך עצמך, וכן התבטאויותייך הפוגעניות ביחס לסגן השר, מהווים הפרה של סעיפי חוק איסור לשון הרע".

לאור האמור לעיל ובטרם פניhה לערכאות השיפוטיות דורש עוה"ד של סגן השר כהן מח"כ חזן "לפנים משורת הדין ולצרכי פשרה בלבד, לפרסם התנצלות פומבית לאמירותייך חסרות השחר, ולפצות את מרשי בסך של 50 אלף שקל בגין הפגיעה החמורה בשמו הטוב".