לאחר שהאקרים הצליחו לפרוץ ולהשתלט מרחוק על ג'יפ מדגם צ'ירוקי של קבוצת פיאט קרייזלר, האחרונה מיהרה להודיע היום (ו') כי היא מבצעת ריקול לכ-1.4 מיליון כלי רכב המצוידים ברכיב תכנה החשוף לפריצה של האקרים. כלי הרכב שיוזמנו לביצוע התיקון שייכים לחברות בבעלות הקבוצה, בין היתר של חברת דודג', קרייזלר, ראמס וג'יפ. 

הריקול מתבצע כאמור לאחר ששני האקרים, צ'רלי מילר וכריס ואלאסק, הצליחו להשתלט לחלוטין על רכב מסוג ג'יפ צ'ירוקי. מגזין הטכנולוגיה Wired החליט לבדוק את עמידות המחשב של הג'יפ והזמין את השניים לנסות ולפרוץ אליו מרחוק באמצעות תוכנה שהם פיתחו. כפי שניתן לראות בסרטון המצורף, השניים התחילו עם הטרדות קלות כמו הפעלת המזגן ושליחת תמונה אל לוח המחוונים ומהר מאד הם עברו להפרעות הרבה יותר מסוכנות כמו הפעלת הרדיו בעוצמה מלאה, הפעלת הווישרים ודימום מלא של המנוע. התוכנה של מילר וואלאסק נבדקה עד כה רק על ג'יפ צ'ירוקי, אך לטענתם ניתן באותה הקלות להשתלט על מאות אלפי רכבים חדשים של קרייזלר עלולים להיות חשופים להשתלטות דומה באמצעות פיצ'ר בשם You Connect. 

לקוחות של פיאט-קרייזלר נדרשים לבדוק אם כלי הרכב שברשותם חשופים לפרצת האבטחה הזו ונדרשים להגיע למוסכי החברה במטרה לבצע עדכון תוכנה. לא ברור עדין אם גם כלי הרכב של הקבוצה המשווקים בישראל חשופים לפרצת האבטחה ויידרשו לבצע את העדכון.