תוכניתו הכלכלית החדשה של חבר הכנסת לשעבר שרון גל תשובץ בערוץ 20 מול "לילה כלכלי", התוכנית המזוהה עם עיקר עבודתו העיתונאית. ל"גלובס" נודע כי התוכנית, שטרם נמצא לה שם, תשודר מדי לילה בשעה 23:00 ותעסוק בעניינים הכלכליים שעל סדר היום, עם זיקה לאוריינטציה של הערוץ - ימנית-דתית.

גל הגיש את התוכנית "לילה כלכלי" של ערוץ 10 מאז יומה הראשון בשנת 2009 ועד שהתפטר מהערוץ בשנת 2013 - תקופה במהלכה גיבש את זהותה. החלטתו לעזוב אז נסבה לדבריו סביב אי-הסכמות באשר לתנאי החוזה שלו, אך במהרה התברר כי באותו זמן נערכו בדיקות בערוץ בקשר לטענות על התנהגות לא הולמת של המגיש.

הפרשה הציתה התעניינות תקשורתית גדולה, ובצלה גל לא שב לערוץ ובמשך תקופה נעדר מהתקשורת. בסופה של הבדיקה הוחלט לא לנקוט נגד גל כל צעדים, משמעתיים או אחרים.

ב-2014, עם עלייתו של ערוץ 20, ערוץ המורשת, גל שב למסך והגיש תוכנית אקטואליה יומית במשך מספר חודשים, עד אשר פנה לחיים הפוליטיים והצטרף למפלגת "ישראל ביתנו".

בשבוע שעבר, לאחר 5 חודשים בלבד בכנסת, הודיע גל על התפטרותו, ועוד באותו יום גם על חזרתו לערוץ 20. על-פי הערכות בשוק, משכורתו של גל בערוץ 20 תהיה גבוהה מזו שהרוויח כחבר כנסת.

בחודשים האחרונים מוביל את "לילה כלכלי" העיתונאי הוותיק גדי סוקניק. בימים אלה מתגבש הצוות העיתונאי של תוכניתו של גל.

נציין, כי בתקופה האחרונה ספג ערוץ 20 פעמיים קנסות כבדים ממועצת הכבלים והלוויין על שידור תכני חדשות, ולכן לא ברור הכיוון אשר אליו יבחר גל לקחת את תוכניתו.

בערוץ 20 אישרו את הפרטים, ובחדשות 10 בחרו לא להגיב.

"הפייטן" שברה שיאי צפייה בערוץ 20

בתוך כך, ערוץ 20 שבר בשבוע שעבר את תקרת הזכוכית שלו, כאשר תוכנית הכישרונות החדשה שהעלה, "הפייטן" בהגשתו של עודד מנשה, הגיעה לנתון של 1.7% צפייה במשקי-בית יהודיים.

התוכנית ששודרה ביום חמישי בערב הביאה לגידול של 325% ביחס לממוצע הרצועה בערוץ המורשת, אשר עומד בדרך-כלל על 0.4% בשנה האחרונה. היה זה המשדר הנצפה ביותר בערוץ מאז אפריל 2015.

בתוכנית, בהפקתו של עמי גלאם, מחפש מנשה בליווי צוות שופטים, כולם על טהרת המין הגברי, אחר הפייטן הבא של ישראל.

התוכנית זוכה גם להתעניינות ברשתות החברתיות, והסרטונים שעלו באתר שיתוף הקבצים יו-טיוב כבר הגיעו לעשרות אלפי צפיות.