צוות חדשות 2 בראשותו של הכתב פוראת נסאר הותקף על-ידי המון משולהב בעפולה. אמבולנס שהגיע למקום פינה את הצוות שמנה את הכתב, מפיק וצלם, לאחר שתושבים במקום היכו אותם תוך שהם מטיחים בהם קללות. המפיק נזקק לאשפוז.

הצוות דיווח ממקום הפיגוע בו נדקר מוקדם יותר הערב חייל צה"ל על-ידי מחבל. נסאר, כתב חדשות 2 בצפון ולמגזר הערבי, דיווח במהדורה המוקדמת מהמקום וריאיין אזרחים שהיו עדים לפיגוע. במקום התגודדו עשרות תושבים.

לפני שהחלה המהדורה המרכזית בשעה 20:00, החלו תושבים לקלל את נסאר ולנסות לפגוע בו, כשאנשי צוותו מסוככים עליו.

יו"ר הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז', שוחחה הערב עם מנכ"ל חברת חדשות 2, אבי וייס, והביעה סלידה עמוקה מהתקיפה החמורה של צוות חברת החדשות הערב בעפולה. מדז'יבוז' מסרה איחולי החלמה מהירה לצוות הפצוע ומסרה את תמיכתה באנשי חברת החדשות.

לדבריה, "בתקופה מורכבת זו, בדומה למשברים האחרים, לחברות החדשות יש תפקיד ציבורי קריטי בהעברת תמונת המצב מהימנה ומדויקת לאזרחי ישראל, והם עושים זאת מסביב לשעון תוך סכנה ממשית לא פעם. הרשות השנייה מגנה בתקיפות את המקרה האלים ומזהירה מפני מדרון חלקלק שבו צוותי חדשות יהפכו למטרה נייחת לקיצוניים שימנעו מהם לבצע את שליחותם הציבורית".

יו"ר דירקטוריון חדשות 2, עו"ד תמי רווה, אמרה כי "תקיפת הכתב פוראת נאסר וצוות הצילום של חדשות ערוץ 2 בעפולה היא מעשה גזעני, נתעב ומגונה. למרות הניסיונות ההולכים וגוברים לסתום לתקשורת את הפה, להתלהם נגדה ולהפחידה, דירקטוריון חדשות 2 ימשיך ויגבה את עובדי החברה להמשיך לשדר ולסקר את המצב המורכב, על-מנת לעשות עבודה עיתונאית משובחת, ללא מורא וללא משוא-פנים".