לוסי אהריש, מנהלת הפריים-טיים ומגישת המהדורה המרכזית של ערוץ החדשות הבינלאומי i24news, התראיינה אמש ל-CNN והתייחסה לאירועי השבועות האחרונים: "כאזרחית מדינת ישראל, אפשר להרגיש את המתח ברחובות, אפשר להרגיש שאנשים מפחדים. אנשים מסתכלים האחד על השני במבט בוחן  וחושד, אנשים חוששים ומסתכלים מעבר לכתף שמא מישהו ידקור אותם, ירצח אותם או יצעק "אללה אכבר"  ויתחיל להרוג ולרצוח אנשים, ומהצד השני אנחנו רואים גם מקרים בהם יהודים שדוקרים ערבים רק משום שהם ערבים".

"נראה כי ערבים ויהודים לא מסוגלים יותר לסמוך האחד על השני יותר. ערבים ויהודים לא מסוגלים להקשיב האחד לשני יותר(...). לצערי, אם היינו רגילים לדבר על מלחמה בין יהודים וערבים, או אם היינו רגילים לדבר על מלחמה בין ישראלים ופלסטינים, זו כבר לא מלחמה בין ישראלים ופלסטיניים, המלחמה היא מלחמת דת".

עוד הוסיפה כי "במשך זמן כה רב החברה הישראלית והחברה הפלסטינית מתרחקות יותר ויותר האחת מן השנייה. החברה הישראלית והפלסטינית, למרות העובדה שאנחנו חיים על אותה אדמה, הרעיונות, המחסור בפעולות דיפלומטיות, המחסור ביוזמות, ביוזמות שלום, יוצרים ואקום. וכשיש ואקום שכזה אתה מפנה את הבמה לקיצוניים משני הצדדים, הקיצוניים מהצד היהודי ומהצד הפלסטיני. כשאין לך מנהיגים שנותנים עם כיוון, עם נתיב פעולה, עם משהו... כשאין לך אבא ואמא שאומרים לך 'היי, תפסיק לעשות את זה כי אני אמרתי!'. נראה כי מתחילים להתנהג כמו ילדים, כמו ילדים טרוריסטים, ועושים מה שרוצים, איך שרוצים כי אין אף אחד שאומר לנו לא לנהוג כך!".

אהריש נתבקשה להתייחס לעובדה שנראה כי שני הצדדים מציגים חוסר רצון בפתרון ממשי, שכן מצד אחד ממשלת ישראל מחפשת פתרון ביטחוני מול הטרור ומנגד ההנהגה הפלסטינית לא אומרת למעשה דבר.  "מישהו צריך לעשות משהו. השתיקה שמגיעה מארצות הברית היא לא הגיונית, זה לא משהו שאפשר לשתוק למולו", אמרה אהריש.

"הפעם הזאת שונה. אנשים מפחדים ברחובות ישראל. אני תמיד אומרת שמה שאתם רואים בטלוויזיה זה לא מה שבאמת קורה ברחובות ישראל, אנחנו לא דוקרים האחד את השני בשגרה, אנחנו לא רוצחים האחד את השני בשגרה, אנחנו עכשיו הורגים האחד את השני! אנחנו הורגים את עצמנו, יהודים וערבים. איבדנו שליטה. נראה כי ארצות הברית לא עושה כלום בנושא. ייתכן וארצות הברית לא מעוניינת להתערב, אולי ממשלת ארצות הברית הרימה ידיים והתייאשה מאיתנו, אבל אני יכולה לומר  היום שנראה שגם המנהיגים שלנו, ואני אומרת זאת כישראלית, כמוסלמית, כערביה, נראה שגם המנהיגים שלנו משני הצדדים הרימו ידיים".

אהריש נשאלה מה מניע צעירים פלסטינים, דוגמת הנערים בני ה- 13, לבצע את התקפות הטרור ולדקור ישראלים וענתה: "כשלאנשים אין תקווה, כשהם אינם הולכים לבית הספר, כאשר בבית הספר או בשכונה שלהם הם רואים כרזות ופוסטרים של  טרוריסטים המוצגים כגיבורים - זה מה שאתה מקבל. כשלילד בן 13 אין גן משחקים, פלייסטיישן או אייפד, אפילו ספר כדי להעסיק אותו ולעניין אותו, הוא ימצא דרך אחרת להעסיק את עצמו. וזה מה שקורה כשיש ואקום. עבור אותם נערים בני 13, 14, 16 - אין להם שום פרסונה להעריץ ולשאוף להיות  כשהם יגדלו. 'אני רוצה להיות רופא, עו"ד, לכבוש את העולם, להצליח, לנהל חיים, לעשות כיף, להאזין למוסיקה, להיות מפורסם, כבאי..', אנשים שם לא חושבים ככה".