הכירו את הדגם החדש של פרארי שנקרא F12 Berlinetta TDF, שהם ראשי התיבות של המותג טור דה פראנס, מירוץ האופניים היוקרתי והקשה בתבל. פרארי הודיעה כי בכוונתה לייצר מהדורה מוגבלת של 799 מכוניות מהגרסה הזו שתצויד במנוע V12 בנפח 6.3 ליטר המוכר של הברלינטה, אם כי בתוספת כוח שתעלה את ההספק מ-730 ל-780 כוחות סוס רעננים יותר.

השיפור בהספק לא יגיע בזכות מגדש טורבו רגיל או מגדש על ולא שום תוספת חיצונית אחרת אלא בזכות כמה שיפורים פנימיים במנוע כמו למשל הרחבת פתחי כניסת האוויר, שיפור השסתומים והחלפת סעפת היניקה ביחידה משופרת.

עוד תמצאו ביחידת הכוח הטובה ביותר של פרארי זרועות הידראוליות של הבוכנות להשגת דיוק בטווח הפעולה של הבוכנה בתוך הצילינדר כאשר מהלך הבוכנה משתנה על פי מהירות פעולת המנוע.

המכונית תהיה המהירה ביותר של פרארי עד כה והיא תזנק מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 2.9 שניות והתנהגות הכביש שלה מושפעת מתוספת הכוח ולכן בפרארי טיפלו גם בסוגיה הזו על ידי עיצוב אירודינמי חדש ולראשונה בפרארי הוספת היגוי אחורי לתיקון תופעת היגוי היתר שעלולה להתפתח בכניסה לפניות במהירות גבוהה. מחיר הברלינטה הרגילה הוא 320 אלף דולר, אז מי שחושב על טור דה פראנס יצטרך להיפרד מעוד כמה עשרות אלפי דולרים, אבל זה כנראה שווה.