"האווירה בבית ראש הממשלה היא היום נעימה. הכול בבית יפה וכמו שצריך. מה שמוצג כאן זו מסכת של שקרים. אני מתייחסת באופן מנומס ויפה לעובדים", כך העידה הערב (ה) אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, בבית הדין האזורי לעבודה, בירושלים במסגרת התביעה שהגיש גיא אליהו, עובד לשעבר במעון ראש הממשלה, נגד המעון.

נתניהו דחתה את הטענות של אליהו ושל עובדים נוספים, דוגמת מני נפתלי, שהגישו תביעות בשל תנאי העסקתם והעלו טענות קשות נגד התנהלותה של נתניהו. נתניהו טענה בעדותה כי מדובר בחבורה מלוכדת של עובדים שעשו יד אחת נגדה. נתניהו התייחסה גם אל מגעיו של בעלה, ראש הממשלה עם העובדים ואמרה/שאלה: "אתם חושבים שראשי המדינה מתעסקים עם עובדי הבית? הוא לא שם לב אליהם. הוא מנהל מדינה".

נתניהו התייחסה גם ליחס התקשורת אליה ואמרה, בין היתר, כי "מי שאומר עליי את האמת בתקשורת מקבל בונוס. מה שנקרא רשע וטוב לו". עוד אמרה כי "אף אחד לא היה רוצה להתחלף איתי. לא כיף להיות שרה נתניהו".

נזכיר כי כי גיא אליהו תובע יותר מחצי מיליון שקל מהמדינה בגין מה שמוגדר על ידו כ"העסקה פוגענית" והתעמרות לכאורה מצד שרה נתניהו. עוד הוא טוען כי פיטוריו נעשו שלא כדין.

עוד קודם לשרה נתניהו מסר היום עדות עזרא סיידוף, סמנכ"ל משרד ראש הממשלה. יצוין כי אליהו העיד בעבר במשפטו של מני נפתלי, עובד נוסף לשעבר שתובע את המעון. בעדותו במשפט של נפתלי אמר אליהו כי "מצבי-הרוח המשתנים של גברת שרה נתניהו הובילו לצעקות, עלבונות והתנהלות לא הולמת שלה כלפיי וכלפי עובדים אחרים במעון. כל אלה יצרו אווירה של פחד בקרב העובדים במעון ראש הממשלה, שחששו להיות קורבנות בתקריות פעוטות שהובילו להתפרצויות זעם קשות".

לפני כחודש העידה במשפט שמנהל אליהו עובדת נוספת לשעבר, אתי חיים. חיים העידה כי יש לה הרבה כבוד לראש הממשלה אך עם זאת תיארה אירוע שבו הוכתה, לטענתה, על ידי שרה נתניהו. "יצאתי מהסלון עם כוסות יין וכשפתחתי את הדלת היא נתנה לי 'בומבה' ביד. שאלתי אותה: 'את הרבצת לי עכשיו?' והיא אמרה לי ללכת לשטוף את הידיים. אמרתי לעזרא סיידוף שאני לא מוכנה לעבוד שם יותר", העידה חיים במשפט.