חברת גינדי החזקות הודיעה הערב (א') כי הופסק המשא-ומתן למכירת שרונה מרקט לקבוצת עזריאלי, וזאת "בשל פערים מסחריים ומשפטיים".

בנוסף הודיעה החברה כי מגעים שהיו עם גורמים נוספים הופסקו אף הם, וזאת "מתוך החלטה להמשיך ולהחזיק בשרונה מרקט כנכס מניב לשנים הבאות".

גינדי החזקות אף טוענת כי החליטה לפתח פלטפורמה של שווקים עירוניים דומים בערים מרכזיות נוספות לרבות בחו"ל.

מדובר בהודעה מפתיעה, בשל העובדה כי גינדי החזקות היא חברה הפעילה בשוק הנדל"ן למגורים בלבד, ולא בשוק הנדל"ן המניב, ונהגה עד כה למכור שטחים מניבים שהיו בבעלותה. גם את שטחי המסחר בפרויקט שרונה תכננה החברה לממש ולמכור עם אכלוסו של שרונה מרקט, אלא שהמגעים למכירתו הופסקו. החברה גם פעילה בשוק הנדל"ן בארץ בלבד ולא בנדל"ן בחו"ל.

שרון מומן, מנכ"ל שרונה מרקט, מסר: "בחודשים האחרונים התלבטנו רבות בין שתי אלטרנטיבות של מכירה או פיתוח הפלטפורמה. לאחר שמיצינו מספר מגעים עם גורמים מתעניינים בנושא, בהם משא-ומתן מתקדם עם קבוצת עזריאלי, החלטנו שהדבר הנכון ביותר עבורנו הוא לשכפל את הנוסחה המצליחה הזו גם אל מקומות נוספים בארץ ובחו"ל".

פרויקט שרונה כולל 3 מגדלי מגורים בני 324 דירות ו-8,700 מ"ר שטחי מסחר, שהושכרו לכ-90 עסקים שונים במתחם מקורה בו פועל שרונה מרקט.

ההודעה של גינדי החזקות על הפסקת המגעים למכירת שרונה מרקט מגיעה בשיאה של תקופה בה מלינים דיירי פרויקט שרונה על ליקויים בפרויקט ועל פגיעה באיכות חייהם בשל פעילות השוק הפועל למרגלות מגדלי המגורים. לאחרונה גם בעלי העסקים השוכרים שטחים בשרונה מרקט מגינדי החזקות פנו לחברה, בטענות על הפרת שורה של הבטחות שניתנו על-ידי החברה טרם נפתח המתחם למבקרים.

בגינדי החזקות דחו את טענות הדיירים וטענות בעלי העסקים, וטענו כי הליקויים כולם מטופלים על-ידי החברה, וכי מדובר בניסיונות הדיירים ובעלי העסקים לסחוט מהחברה כספים שלא מגיעים להם.