תחנת הרדיו האזורית "גלי ישראל" שינתה קמפיין פרסומי אינטרנטי שלה והוסיפה לו שדרנים ממוצא מזרחי. במסע הפרסומי לתחנה, שאזור זיכיון השידורים שלה הוא יהודה ושומרון, שולבו בתחילה אך ורק דמויות של שדרי התחנה המרכזיים - כולם ממוצא אשכנזי: דליק ווליניץ, קלמן ליבסקינד, מנחם הורביץ, חנוך דאום, שרה ב"ק, אלעד קינסט ואראל סג"ל.

לאחר שהקמפיין - הנושא את הסיסמה "הטובים לתקשורת" ומדמה את שדרי התחנה כטייסים - יצא, התעוררה מחאה ברשתות חברתיות ובאתרי אינטרנט הפונים לציבור הדתי, על הדרת השדרים המזרחיים מהצגתם כפני התחנה.

בין היתר כתב בחשבון הטוויטר שלו איש התקשורת איציק סודרי כי "הטובים לתקשורת, ומשום מה 'טובים' בעיני רדיו גלי ישראל הם רק אשכנזים. הנה לכם 6 מגישים מרכזיים ואף מזרחי אחד לרפואה".

אתמול (ב') יצא סרטון מעודכן ומתוקן, אליו הוספו שני שדרים נוספים בתחנה: רועי בן-חמו ויוסי בן-עטר.

מנכ"ל התחנה, ישראל פריד, מסר: "רדיו גלי ישראל יצא בקמפיין פרסום רחב שנועד לחדד את מסרי התחנה ותכניה. ככזה, הוא כולל כמה וכמה סרטוני וידאו. הסרטון הראשון הציג את השדרנים המוכרים יותר לציבור הרחב, ביניהם מנחם הורוביץ, חנוך דאום ואראל סג"ל; והסרטון השני הציג את לוח השידורים היומי החדש, ולכן היה מפורט ומלא יותר. שני הסרטונים הוכנו מבעוד מועד, ושידורם לאוויר היה מתוכנן".