חברת הסטארט-אפ CellSavers, המספקת שירות תיקוני סמארטפון לפי דרישה הודיעה על השלמת סבב גיוס סיד בהיקף 3 מיליון דולר בהובלת קרן הון הסיכון סקויה קפיטל ישראל. 

למי שלא מכיר החברה מציעה שירות הצלה לסמארטפון שלכם עם רשת של טכנאים עצמאיים שיתקנו עבורכם את המכשיר התקול בשעה ובמיקום המועדפים עליכם, בין אם מדובר בבית, במשרד בבית הקפה או בחדר הכושר. תהליך הזמנת התיקון מתבצע באופן מקוון, ומתבסס על מחירים קבועים מראש וללא הפתעות, כשהשירות המסופק ניתן בדרך כלל תוך חצי שעה או פחות. 

מבחינת עלויות, בחברה מבטיחים שהמחירים זהים לתיקון בחנות מקומית, וזולים משמעותי מתיקון דרך רשת החנויות של אפל כשהמאפיין הייחודי של החברה טמון בכך שהתיקון מתבצע מול עיניי הלקוח בביתו, במשרד שלו או בכל מקום אחר. 

החברה הוקמה בשנת 2015 על ידי אייל רונן ואיתי הירש, צוות יזמים בעלי ניסיון בהקמה וניהול של חברות וצוותים בינלאומיים בתחום ה-B2C. כיום מעסיקה החברה כ-14 עובדים בישראל ובארה"ב, ומנהלת מערך של מאות טכנאים, נכון לעכשיו רק בארה"ב. ההון שגויס יסייע לחברה לקדם את הלוגיסטיקה מבוססת הטכנולוגיה שלה ולהתרחב לערים גדולות אחרות בארצות הברית.