אחרי שאמש (ד') פורסם כי אשת יחסי הציבור רות שטרית, אשתו של השר לשעבר מאיר שטרית, קיבלה ממגה שכר של כ-18 מיליון שקל ב-4.5 שנים על יחסי הציבור לרשת השיווק הכושלת, המהווים שכר חודשי של 300 אלף שקל - היום (ה') היא התראיינה לתוכניות הרדיו והדפה את הביקורת נגדה.

שטרית, שהתראיינה גם ברדיו 103FM וגם בגלי צה"ל, טוענת כי 300 אלף שקל בחודש זה "שכר הגון עבור עבודת הייעוץ שנתתי, ואף למטה מהמקובל בתחום". 

"אם הייתי גבר - אף אחד לא היה מדבר על גובה השכר. אם הייתי פחות יפה - אף אחד לא היה מצייץ", אמרה. "אני טובה בעבודה שלי, אני מצוינת", הוסיפה.

רות שטרית, בעלי שטרית גרופ / צלם: יוסי גמזו

שטרית רמזה כי החשיפה של השכר שלה היא חלק ממאבקים עסקיים בין בעלי מגה. שטרית כידוע מקורבת לדודי ויסמן, אחד הבעלים, שפוטר ב-2014 מכל תפקיד ניהולי בקבוצת אלון לאחר סכסוך מתוקשר ומלוכלך עם השותף שלו שרגא בירן. "אני יודעת בדיוק מי הדליף את ה'ידיעה' לערוץ 2", אמרה שטרית, ודי לחכימא ברמיזא.

רות שטרית / צילום: תמר מצפי

"אני מכירה את התקשורת ואיך זה עובד", אמרה שטרית. "רוצים לעשות כתבה גדולה בחדשות 2, כי ערוץ 10 היה גם על זה... בדרך שוכחים שיש אנשים מאחורי הפרסום, והכי חשוב - שיש אמת מאחורי הפרסום.

"על משרד הפרסום השני שנתן שירותי יחסי ציבור למגה וקיבל גם כאלה סכומים - מקאן - לא מדברים. פשוט מחפשים את רותי שטרית. קופחתי לאורך השנים בגלל הקשר למאיר שטרית", טענה. 

רות שטרית / צילום: תמר מצפי

שטרית המשיכה וטענה כי "אני נותנת תמורה מלאה לשכר. אני עובדת קשה מאוד, ואני רוצה שכל עם ישראל יידע את זה. ביצענו עשרות שעות עבודה, הפקנו, עיצבנו ועשינו עבודה קשה מאוד עבור מגה - 20 עובדים היו על זה".

לדברי שטרית, "אני בעלת מקצוע שנתנה שירותים לחברה, אני לא בעלים ולא מנהלים - בעלי הבית של מגה משכו מאות מיליוני דולרים דיבידנד, ואתם נטפלים לנותני שירות יחסי ציבור. כשפיטרו את דודי העיפו את כל מי שקשור אליו וביניהם אני - עשו עריפת ראשים". 

רות שטרית / צילום: איל יצהר