אפקט דורי: חברת גינדי החזקות הודיעה היום (ב') כי החליטה על החלפת חברת א. דורי כקבלן מבצע בפרויקטים "OAK רמת-השרון" ו"המשתלה תל-אביב". במקומה של דורי, שכרה גינדי את שירותיה של חברת אורתם סהר מליבו, שתיכנס לעבודה באופן מיידי. "זאת כמה שבועות לאחר שחיים כצמן, בעלי השליטה בחברת הענק גזית גלוב החליט לעזוב את חברת א. דורי ללא מתן הביטחונות הראויים והעברת מקל הגונה ובעצם הותיר אותה חבולה לצד הדרך", כתבה גינדי בהודעה.

הפרויקטים המדוברים כוללים 64 דירות ברמת-השרון, ו-232 דירות בשכונת המשתלה בתל-אביב. אורתם סהר מליבו צפויה להתחיל בביצוע העבודות בשני האתרים באופן מיידי תוך כדי שיתוף פעולה עם חברת דורי בבעלות החדשה של הרוכש הטרי עמוס לוזון וזאת על מנת לעמוד בלוחות הזמנים הצפויים לסיום הפרויקט.

 

גינדי החזקות מעריכה את המעבר מחברת הביצוע דורי לאורתם בעלות של 30 מיליון שקל, וזאת לדבריה "מתוך אחריות לרוכשי הדירות" ומתוך רצון לעמוד בכל ההתחיבויות של החברה מול הדיירים.

במכתב שהפיצה היום גינדי החזקות לרוכשי הדירות בשני הפרויקטים ציינה החברה: "בשל האירועים האחרונים בחברה הקבלנית א.דורי ראינו לנכון להחליף את הקבלן המבצע ולהכניס את חברת "אורתם סהר מליבו ". השינוי יעשה בהדרגה ובשיתוף פעולה מול כל הגורמים הרלוונטים. צעד זה נועד בראש ובראשונה לתת לכם רוכשי הדירות שקט, ולהבטיח כי חברת גינדי החזקות תעשה ככל הנדרש לעמוד בהתחייבויותיה ולא תהסס לנקוט בשום אמצעים לעשות זאת. חברת גינדי החזקות עומדת איתנה לצדכם ולא תיתן להפקיר את רוכשי הנכסים עקב התנהלות שערורייתית של קבוצת גזית גלוב".