לאורך מרבית היום שמרו בני הזוג נתניהו על שתיקה ולא הגיבו לפסק הדין הגורף של בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, אך אמש (ד') הוציאו הודעה ובה הם דוחים על הסף את הטענות נגד שרה נתניהו ואף מותחים ביקורת על בית הדין.

"התמונה המצטיירת בפסק הדין רחוקה מן המציאות במעון ראש הממשלה", נמסר ממשפחת נתניהו. "מצערת העובדה שאף שבית הדין דחה כ-90% מהתביעות הכספיות של מני נפתלי, בית הדין בחר להקדיש חלק ניכר מהחלטתו לגברת נתניהו, שכלל לא הייתה צד במשפט".

"נפתלי לא תבע את גברת נתניהו אלא את מדינת ישראל, ואגב כך השמיץ והכפיש את רעיית ראש הממשלה", הוסיפו, "אך כיוון שהגברת נתניהו לא הייתה צד למשפט, היא לא הייתה יכולה להביא עדים שמבססים את דבריה ומוכיחים את אמיתותם".

"עובדים רבים במעון ראש הממשלה, ובהם מנהלי הבית בשנים האחרונות, מעידים על יחס מצוין, חם ואנושי שהם מקבלים מרעיית ראש הממשלה, וכי מעולם לא נתקלו בהרמת קול או ביחס מעליב", נמסר עוד בהודעה. "לצערנו הרב, כל אלה אינם נמצאים בפסק הדין".

 

מוקדם יותר אמש נמסר מהפרקליטות, שייצגה את מעון ראש הממשלה בתביעה: "אנו לומדים את פסק הדין ואת השלכותיו ושוקלים את צעדינו".

גורמים בכירים במשרד המשפטים אמרו לחדשות 2 כי פסק הדין כולל מספר טעויות משפטיות ברורות, שלא בהכרח קשורות למהימנות התובעים או העדים, אך הוסיפו כי אינם משוכנעים שאותן טעויות מצדיקות ערעור.

לאורך התיק כולו, פרקליט המדינה ייעץ פעמים רבות לצוות התביעה, אך ייתכן כי ההחלטה האם לערער על פסק הדין החמור תגיע עד לפתחו של היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט.