ג'ודי ניר מוזס שלום פרסמה היום (שלישי), יום האישה הבינלאומי, שורת פוסטים ברשת הטוויטר, שבהם הביעה את דעתה בנושא "נשים ומעמדן". לדבריה, "נשים רבות מידי נותרות רווקות כי אף אחד בעבודה שלהן לא מתחיל איתן מהפחד. שמעתי עשרה סיפורים כאלה מנשים השבוע".

אשת השר לשעבר סילבן שלום, שפרש מהחיים הפוליטיים בסוף חודש דצמבר לאחר שהועלו נגדו טענות להטרדה מינית, העלתה בדבריה חשש שנשים פוגעות בעצמן ובנשים אחרות, הן מבחינה תעסוקתית והן מבחינה רומנטית, בכך שהן מתלוננות על הטרדות מיניות במקום העבודה. כיום, טענה, "מנהלים רבים מידי מסרבים לשכור נשים לתפקידים שונים, מהפחד שאם הן לא תהינה טובות בעבודה ותפוטרנה אם יתלוננו על הטרדה".

 

עוד כתבה כי "גברים מסרבים לעלות לבד עם נשים במעלית, שלא יהיו חשופים לסחטנות". היא אף הוסיפה כי היא "מכירה מנהלים שלא מכניסים את המזכירות לחדר".

לטענתה של ניר מוזס שלום, לצד זה שנשים דורשות שוויון מלא, "אנחנו מתנהלות לעיתים רבות בקורבנות". לסיום דבריה הדגישה אשת השר לשעבר: "למרות שאני חשה שווה לגבר, אני יודעת שאנחנו שונים. אוהבת שגבר פותח לי את הדלת, משלם על ארוחה, מעדיפה שגבר יחזר אחרי האישה. תתבעו אותי".