ענבל אור, שעומדת במרכז חקירת רשות המסים, פנתה לעובדי החברה במכתב בו היא מנסה להרגיע את הרוחות ולהעביר מסר אופטימי לעתיד. במכתב שהגיע לידי "גלובס" כותבת אור כי הופתעה מחקירת רשות המסים ואף משותפיה העסקיים, אך מודה כי היא לא חפה מטעויות.

"עובדים יקרים, על כולנו עוברים ימים לא קלים. הפרסומים, השמועות וחצאי מידע מציפים את כלי התקשורת, ואנו נדרשים לסבלנות ברזל ולעמידה קרת-רוח מול גל השמועות שברובו אינו מבוסס", כתבה אור לעובדים והתייחסה גם לחקירת רשות המיסים.

"במשך שנות הפעילות שלנו מסרנו מאות דירות למאות משפחות, לא תמיד השגנו כל מה שרצינו, אבל תמיד תמיד חתרנו להיות הכי טובים והכי הוגנים ובמחיר סביר ושפוי. חקירת רשות המסים הפתיעה אותי, וכך גם התנהלות חלק מהשותפים העסקיים אשר ליוו אותנו במשך 20 שנה. אני משוכנעת ובטוחה שבתוך זמן קצר יתברר שפעלנו, כמו תמיד, בכפיפה ובהכנעה להוראות החוק, והקפדנו על קלה כחמורה, וכל החשדות יופרכו". 

אור התייחסה גם להחלטת השופט אורנשטיין לדחות את בקשת הפירוק שהוגשה לבית המשפט פעמיים. "אני שמחה ומברכת על החלטת בית המשפט לדחות את בקשות הפירוק שהוגשו. כל מי שנחשף למצבה העסקי והפיננסי של החברה מופתע לנוכח הפער בין הפרסומים לבין המציאות והנתונים האובייקטיביים, הבאים לביטוי גם בהחלטות בית המשפט.

"כמו בעלי חברות אחרות במשק, אני לא חפה מטעויות, אך מעולם לא נעשה דבר כדי לפגוע בלקוחות החברה, בספקיה, בעובדיה או בשותפיה, וכך יהיה גם בשוך הסערה הנוכחית, כאשר נחזור כולנו לשולחנות התכנון של פרויקטים חדשים".

אור הוסיפה: "האינטרס המשותף כעת לכל המעורבים הוא לאפשר לחברה לסיים את בירור הדברים מול הרשויות ולסיים את שלל הפרויקטים שיצאו לדרך. אני מתחייבת לכל אחד ואחד להמשיך לעמוד חזקה ואיתנה, כפי שעמדתי בעבר מול התקפות קשות ופרועות כנגדי. האמת חזקה מכל שמועה, ועוצמת החברה חזקה מכל השמצה. היום, יותר מתמיד, כולנו חלק ממשפחה אחת קרובה וחזקה, וביחד נצלח את האירוע הנוכחי ונחזור לשגרת פעילות כבר בזמן הקרוב. שלכם, ענבל".